AdPrint Festival 2012 şi-a desemnat câştigătorii în cadrul unei petreceri ce a avut loc pe 13 iunie în Energiea, partenerul festivalului, care a lansat cu această ocazie o campanie de revitalizare a printului la nivel european.
Trofeele AdPrint 2012 pentru competiţiile de ADVERTISING şi DESIGN au mers la:
1861united, AIDA Pioneer, Bcube, Bold Ogilvy & Mather Grecia, Branding Studio "StudioIN", Cocoon Bucharest, Communication Agency, Demmer, Merlicek & Bergmann Austria, Friends Advertising, Graffiti BBDO Bucharest, HBO Romania, JANDL Bratislava, Jung von Matt / Limmat, JWT Rome, JWT/ FABRIKANT, Leo Burnett Milan, Mccann-Erickson Milan, Media DoR, Mercury360, Noper, Piko, Publicis Conseil – Paris, Saatchi & Saatchi Praga, SCHNEIDERS Kommunikation fur Lebensart, Stichting Tamago, Tempo Advertising Romania, Zeppelin Magazine.
În competiţia ADVERTISING ANGELS au fost oferite 23 de trofee, în cadrul celor 5 categorii (Print, OOH, Poster, Print&OOH Crafts, Print &OOH Individuals). În cazul DESIGN ANGELS, au fost oferite 14 trofee pentru câştigătorii competiţiilor de GRAPHIC DESIGN şi DESIGN CRAFTS.
Agenţiile şi artiştii români au câştigat 11 trofee, dintre care 6 în competiţia Advertising Angels şi 5 în competiţia Design Angels. Agenţiile şi artiştii români premiaţi au fost: Cocoon Bucharest, Decât o Revistă, Friends Advertising, Graffiti BBDO Bucharest, HBO Romania, Mercury 360, Noper, Tempo Advertising şi Zeppelin magazine.
În competiţia AdPrint 2012 au fost înscrişi 59 de agentii şi freelanceri din 20 de ţări şi au fost jurizate 575 de lucrări de Print, OOH şi Design. Juriile celor două competiţii au fost conduse de Al Moseley – Creative Director 180 Amsterdam şi de Pum Lefebure – Creative Director şi Fondator Design Army Washington DC.
Lucrările câştigătoare vor fi incluse într-o expoziţie găzduită de MNAR, în perioada 1-30 iulie 2012 şi în următorul număr Lurzer’s Archive.
AdPrint Festival este singurul festival European care premiază exclusiv lucrări de Print, Out of Home, Graphic Design. Partenerii strategici ai festivalului sunt: Lürzer’s Archive, Art Directors Club of Europe (ADC*E), Carioca şi EACA (European Association of Communication Agencies).
Iată câteva lucrări câştigătoare:
Art, Culture, Media & Entertainment
Top-drawer Books
Agentie: Graffiti BBDO Bucharest
Client: Carturesti
Brand: Carturesti
Echipa:
Art Director: Gelu Florea
Copywriter: Eugen Suman
Creative Director: Mihai Gongu
Ilustrator: Dan Munteanu
Agentie: Mercury360
Client: Help Malin Association & Direct Therapy Association
Social services, Public Awareness
Brand: helpautism.ro
Echipa:
Art Director: Emanuel Borcescu
Copywriter: Ciprian Banica
Creative Director: Liviu Turcanu
Ilustrator: Emanuel Borcescu
World Vision 1000 Children
Agentie: Tempo Advertising
Client: World Visionw
Brand: World Vision
Echipa:
Art Director: Viorel Holovaci
Copywriter: Alexandru Vicol
Creative Director: Alexandru Pomana
Account Supervisor: Monica Gheorghiu
Graphic Designer: Felix Starcea (Carioca)
Photographer: Dragos Coman (Carioca)