Anul 2011 este net superior anilor 2009 şi 2010 pentru afacerile lui Adrian Petre, însă prudenţa este cuvântul de ordine pentru proprietarul Carol Parc Hotel: “Trebuie să gestionăm cât mai bine şi atent ceea ce avem. Nu intenţionăm să ne dezvoltăm înainte de a fi convinşi că România a reînviat”, a declarat acesta pentru Capital.
În spiritul unei gestionări prudente a resurselor proprii, Adrian Petre nu a vândut şi nu a cumpărat active în ultimul an, mai ales că “pe piaţă se plimbă doar cerşetori, executori şi şarlatani”.
Nici acţionariatul nu a trecut prin schimbări în ultima vreme, iar singura preocupare omului de afaceri a fost păstrarea trendului ascendent al activităţii Carol Parc Hotel. Măsurile luate în 2010, respectiv reducerea personalului şi deschiderea serviciilor de elită ale hotelului către o plajă mult mai largă şi mai puţin selectivă de clienţi au dat roade în surprinzător de scurt timp, iar acest lucru se vede în valoarea cifrei de afaceri şi a profitului net. “Cred că am învăţat rapid să înotăm în noua conjunctură şi am transformat criza în oportunitate”, a declarat Adrian Petre.
Întrebat care a fost cea mai mare realizare din ultimul an, proprietarul Carol Parc Hotel a răspuns fără să stea pe gânduri: “Carol Parc Hotel rămâne de departe cel mai apreciat hotel din România de către străini, dar 2010 şi 2011 ne-au adus satisfacţia de a fi descoperiţi şi apreciaţi şi de către români”.
Adrian Petre îşi petrece timpul liber alături de cei patru copii ai săi, interesele acestora reprezentând adevărate hobby-uri pentru omul de afaceri. În rest, proprietarul îşi umple timpul liber grădinărind.