Adriana Grigorescu, Rompetrol Downstream

Din luna februarie 2017, Adriana Grigorescu a preluat funcția de director comercial al Rompetrol Downstream, companie care face parte din grupul KMG International, unul dintre cei mai mari jucători ai industriei petroliere de pe piața românească și din regiunea Mării Negre. Adriana Grigorescu lucrează în cadrul grupului, din 2002, când a fost deschisă prima stație Rompetrol din Ploiești. A fost șef de tură o perioadă de doi ani, apoi a trecut la o altă firmă din grup (Romcalor), unde a fost reprezentant vânzări, iar din 2005 șef al departamentului comercial. În 2009, se întoarce în vânzări, mai întâi pe zona Prahova, trei ani mai târziu devenind manager regional pentru zona Cluj, unde conducea o echipă formată din șapte oameni. Este ambițioasă și vivace, având un caracter puternic, altfel nu ar fi reușit să se impună într-un sector dominat de bărbați. Așa a ajuns să aibă în subordine 50 de salariați, marea majoritate fiind bărbați. Mai mult, rezultatele obținuțe anul trecut, creșterea semnificativă a vânzărilor en-gros și obținerea unui număr record de clienți business, sunt o confirmare a profesionalismului managerial. Adriana a absolvit Facultatea de Chimie, dar nu a activat niciodată ca profesoară.

Revista Capital premiază cei mai buni manageri din România

Gala Premiilor de Excelență în Management, evenimentul prin care Capital recunoaște meritele celor care fac economia românească să crească, a ajuns la cea cea de-a patra ediție.

Alegem câştigătorii împreună

La ediția din acest an, care va avea loc la începutul lunii iunie, avem șase categorii de premii. La fiecare categorie au fost propuși  mai mulți manageri dintre care redactorii Capital au selectat 10 persoane. Povestea lor şi, mai ales, realizările din ultimul an le găsiţi pe site-ul capital.ro.
Vă invităm pe această cale pe dumneavostră, cititorii Capital, să-i votați pe cei mai buni dintre cei buni.

Cum am stabilit nominalizaţii

Criteriile de evaluare au urmărit aspecte relevante pentru fiecare dintre aceste categorii, fie că este vorba de investirea şi cheltuirea fondurilor în mod eficient, de a administra personalul sau de a alege cea mai bună strategie de comunicare. (mai multe detalii despre procedura de selecție găsiți aici).

În funcție de voturile exprimate de dumneavoastră, redactorii Capital vor desemna și premia, în cadrul Galei de Excelență, pe primii trei manageri la fiecare categorie.  

Cele șase categorii de premii sunt:

Cel mai bun CEO

Cel mai bun director financiar

Cel mai bun manager de vânzări/comercial

Cel mai bun manager de HR

Cel mai bun manager de PR/Marketing

Cel mai bun responsabil de CSR