Reunita pe 4 iunie 2009, Adunarea Generala IAA România a aprobat prin vot extinderea numarului de membri de la 9 la 11 si a reales “in corpore” Consiliul Director existent.
Adunarea Generala intrunita ieri 4 iunie 2009 a avut pe agenda:
-Prezentarea raportului Consiliului Director pentru perioada 2007-2009
-Prezentarea raportului financiar 2007-2009
-Alegerea noului Consiliu Director si a Comisiei de Cenzori
Felix Tataru, Presedintele IAA România, a prezentat Raportul de activitate al Consiliului Director
Printre realizările majore ale asociatiei in decursul acestui mandat se numără:
-creşterea cu 150% a numărului de membri,
-amenajarea IAA House,
-dezvoltarea Şcolii IAA,
-dezvoltarea IAA Publishing şi a bibliotecii IAA,
-site-ul www.iaa.ro,
-organizarea unor evenimente importante pentru industrie: Summit-ul European IAA, Premiile de Excelenţă IAA, Effie,
-Programul naţional de educare pentru un stil de viaţă sănătos.
Victor Dobre – Directorul General IAA România a prezentat Raportul Financiar pentru aceeasi perioada
Ambele documente au fost aprobate in unanimitate de catre Adunarea Generala.
In urma exprimarii voturilor, a fost desemnat noul Consiliu Director al asociatiei:
Preşedinte: Felix Tătaru (GMP)
Vice Preşedinte: Alexandra Olaru (Unilever SCE)
Trezorier: Liliana Martin (Ursus Breweries)
Secretar General: Cristina Simion (Edipresse AS)
Membri: Diana Flutur (Odyssey),
Narcis Horhoianu (P&G Balkans)
Dan Petre (D&D Research)
Sorin Blaga (Rompetrol)
Afrodita Blasius (Bridge Communication)
Eusediu Margasoiu (The Network)
Claudiu Şerban (Ringier) – reprezentand BRAT.
“N-o să fie uşor. Perioada pe care o traversăm e grea. Piaţa are nevoie de transparenţă. IAA are acum căderea , după o experinţă de lucru intensivă timp de trei ani, să atace problemele importante ale industriei”, a declarat Felix in prima sa interventie in calitate de Presedinte la al doilea mandat.
In urma alegerilor, 3 membri noi au intrat in componenta Consiliului Director al IAA, acestia fiind Liliana Martin (Ursus) – trezorier, Sorin Blaga (Rompetrol) şi Claudiu Şerban (Ringier) – Directori de Program.
Odata cu alegerea noului Consiliu Director al IAA România a fost aleasa si Comisia de cenzori.
International Advertising Association este un parteneriat strategic unic, care apară interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing – de la agenţii de publicitate până la companii mass-media, agenţii şi firme de marketing direct, cât şi ale practicanţilor individuali.
La cel de al 41-lea Congres Mondial IAA, care a avut loc la Washington, D.C, filiala IAA Romania a fost recunoscută ca fiind cea mai activă şi creativă filială din lume şi a primit premiul Golden Tulip pentru Excelenţă în întreaga activitate.