Odată cu deschiderea magazinului de mobilă kika din Liberec - Republica Cehă, ce va avea loc pe 25 martie 2010, kika sărbătoreste totdată înfiinţarea celei de-a 50-a filiale în Europa. În plus, magazinul kika din Liberec este al treilea din Comunitatea Economică Europeană care urmează conceptul de succes “Cash & Carry”. Grupul de întreprinderi îsi aniversează prin numeroase oferte speciale pentru toţi clienţii. kika îsi continuă strategia de expansiune. De c
Odată cu deschiderea magazinului de mobilă kika din Liberec – Republica Cehă, ce va avea loc pe 25 martie 2010, kika sărbătoreste totdată înfiinţarea celei de-a 50-a filiale în Europa. În plus, magazinul kika din Liberec este al treilea din Comunitatea Economică Europeană care urmează conceptul de succes “Cash & Carry”. Grupul de întreprinderi îsi aniversează prin numeroase oferte speciale pentru toţi clienţii.
kika îsi continuă strategia de expansiune. De când a intrat pe piaţă în CEE cu primul magazin deschis în Ungaria în anul 2000, kika a devenit între timp unul din cei mai mari comercianţi de mobilă din Europa. Pas cu pas au urmat alte locaţii din Europa de sud-est.
După ce a deschis primele două magazine de mobilă kika „Cash&Carry” în Slavosnki Brod (Croaţia) la sfârsitul anului 2008 si în Olmütz (Republica Cehă) în luna aprilie 2009, kika mai deschide un „Cash&Carry” în Liberec. Aceasta este deja a 6-a locaŃie în Republica Cehă, în total kika figurând cu 18 locaţii în CEE. Grupul de întreprinderi continuă să caute si alte locaţii în Europa de sud-est.
Astfel, în cele 6 locaţii din Republica Cehă, kika are angajate în jur de 600 de persoane. „În special în vremurile când condiţiile economice sunt dificile, adaptarea la nevoile pieŃii si ale clienţilor are o importanţă enormă. Prin conceptul kika „Cash&Carry” putem deschide magazine si în orase mai mici sau în regiuni mai puţin locuite din jurul oraselor. Pentru întreprindere, deschiderea magazinului din Liberec reprezintă continuarea strategiei noastre de expansiune si consolidarea poziŃiei noastre pe piaţă”, declară bucuros Paul Koch, manager al grupului kika/Leiner. În noul magazin s-au investit în jur de 8 milioane de euro si s-au creat în jur de 40 de locuri noi de muncă.
Deschiderea celui de-al 50-lea magazin pe data de 25 martie a acestui an reprezintă o ocazie de a mulţumi clienţilor pentru fidelitatea lor prin numeroase oferte speciale si printr-o tombolă. Sub sloganul „Sărbătorim împreună în toată Europa – de 50 de ori kika în Europa”, toţi clienţii vor profita până la sfârsitul lunii martie de ofertele promoţionale. Printre acestea se numără reduceri atractive, soluţii avantajoase de finanţare si oferte delicioase la restaurant.
În plus se va organiza o tombolă la care se vor câstiga în total 10 autovehicule Mazda 2. Iar pentru cei mici, pe data de 13 martie va avea loc o petrecere cu binecunoscuta mascotă „Kikalina” a clubului kika pentru copii.
kika – o firmă de succes
„Să trăim mai frumos si să ne decorăm locuinţa individual – cea mai bună calitate la cele mai bune preţuri“, acesta este conceptul întreprinderii familiale înfiinţate în 1973 de Dr. Herbert Koch. Managerul de astăzi al companiei a urmat pe atunci trendul „autoservirii” si a condus pe calea succesului firma nou înfiinţată, ce a avut la bază un concept cu totul nou si extrem de promiţător. Din micul magazin cash&carry de la început, s-a dezvoltat rapid un magazin de mobilă „full-service” cu un segment cuprinzător de oferte si servicii. În calitate de „numărul 1 în idei pentru casa ta!”, kika este astăzi în mod evident un trendsetter în ceea ce priveste locuinţele moderne, fiind activă pe toate segmentele de piaţă cu diferite cerinţe si nevoi. Serviciul clienţi se află pe primul plan. Clientul primeste totul dintr-o singură sursă: soluţii individuale pentru spaţiile de locuit, noutăţi si trenduri de la târgurile de profil precum si accesorii care creează atmosferă.
Astfel kika vine în întâmpinarea nevoilor individuale ale clienţilor. De la înfiinŃarea întreprinderii, pe piaţa austriacă au fost deschise 32 de magazine kika. În anul 2000, expansiunea a fost continuată cu linia de distribuţie kika internaţional. Cu cele 69 de locaţii în Austria, Ungaria, Cehia, Croaţia, Slovacia, România si – din primăvara anului 2009 – Serbia/Belgrad, grupul kika/Leiner este unul din cei mai mari comercianţi de mobilă din Europa. Firma are în plan si alte magazine de acest tip.
Grupul Kika/Leiner în cifre
Locaţii:
Kika Austria 32
Kika Ungaria 6
Kika Cehia 6
Kika Slovacia 2
Kika Croaţia 2
Kika România 1
Kika Serbia 1
Kika franciză (Rusia) 2
Leiner Austria 17
în total 69
Cifra totală de afaceri pe 2008/2009: 1,265 miliarde euro
Numărul total de angajaţi: 8.050