În luna mai 2022 marca de electrocasnice inteligente AENO a anunțat startul vânzărilor în România. Acest brand planifică strategiil de expansiune internațională și extinderea vânzărilor în întreaga Europă.
Conform datelor Statista pentru România, în 2022 au fost preconizate vânzări de echipamente electrocasnice de 429 mil euro, în timp ce ritmul de creștere CAGR 2022-2025 a fost estimat la 18,24%. Drept rezultat, volumul pieței pentru 2025 se preconizează la un nivel de 709,2 mil euro.
AENO este un nou brand de electrocasnice inteligente, aflat în dezvoltare dinamică. Portofoliul AENO este compus din electrocasnice pentru curățenie și preparareaalimentelor: purificatoare de aer, mopuri cu abur, aspiratoare verticale, aspiratoare robot, blendere, cuptoare, fierbătoare și grătare electrice. Unul din principiile de bază ale brandului este producerea de echipamente eficiente din punct de vedere energetic și sigure pentru mediul ambiant.
AENO planifică să închidă anul 2022 cu o cotă de piață de 2-3% în România în diverse categorii de electrocasnice mici, datorită prezenței sale extinse atât în magazinele online, cât și în cele offline. Primul distribuitor oficial AENO a devenit ASBIS Romania. La momentul actual se lucrează în scopul creșterii volumului vânzărilor indirecte, prin colaborarea cu distribuitorii regionali și magazinele online, brandul AENO fiind deja prezent în magazinele online și lanțurile de retail mari precum Altex, Carrefour, eMAG sau PC Garage.
AENO a elaborat o strategie atotcuprinzătoare de vânzări și marketing , alocând o echipă specială destinată vânzării și promovării produselor. În afară de marketingul direct vor fi elaborate strategii unice de merchandising în punctele de vânzare. Pe lângă aceasta, reprezentanții AENo vor implementa modalități de cercetare a pieței pentru a studia atitudinea consumatorilor în fața schimbărilor, studii prin care vor urmări crearea de articole care vor ajuta gama de produse AENO să rămână actuală în condițiile de schimbare a ecosistemelor.
”Misiunea noastră este să eliberăm omul de rutină și să facem din casă un spațiu al libertății, siguranței și sănătății. Dezvoltarea tehnologiilor digitale, creșterea cererii pentru dirijarea dispozitivelor la distanță sau asistenții vocali sunt elementele necesare care stimulează tranziția spre tehnologia inteligentă și implementarea ei în gospodărille viitorului. Tranziția spre dispozitivele inteligente în toate categoriile de produse este exact de ce are nevoie utilizatorul modern.
”Trebuie să acționămproactiv, să facem viitorul disponibil astăzi – acestea sunt principiile pe care le urmăm pentru a merge înainte și a crea trenduri, – comentează Elena Krochak, Business Development Director AENO, – Creșterea așteptărilor consumatorilor, schimbarea modului de viață și schimbarea cererii vor contribui la dezvoltarea viitoare a brandului și a gamei de produse AENO”.
Până la sfârșitul lui 2022 brandul planifică să-și extindă portofoliul de produse, îmbogățindu-l cu dispozitive inteligente precum periuțe dentare, cântare de podea, umidificatoare. AENO va lansa de asemenea o serie sezonieră de echipamente de climatizare inteligente din clasa premium. Primul va fi lansat încălzitorul ECO smart din clasa premium, care va utiliza tehnologii combinate de iradiere cu infraroșu și convecție.
Modelele AENO au un design minimalist, stil unic și se combină ideal unul cu celălalt. Stilul estetic al echipamentelor este inseparabil de funcțiile acestora: toate dispozitivele funcționează într-un ecosistem unic, care permite accesul către setările individuale.
Aplicația AENO permite controlul aparatelor electrocasnice cu ajutorul telefonului mobil, manual sau cu ajutorul asistenților vocali, dar și integrarea dispozitivelor în diverse scenarii de automatizare.
Produsele brandului sunt elaborate și fabricate în uzinele moderne din China, unde majoritatea proceselor sunt complet automatizate și practic nu necesită implicarea omului.