Despre Construcții SA mai trebuie spus că intrat pe zona lucrărilor în aeroporturi de multă vreme. Spre exemplu, în 2007, Adrian Homan a fost implicat în lucrări pentru aeroportul din Malaga.
De atunci, experiența companiei conduse de Adrian Homan a dus la lucrări specializate pe aeroporturi cum ar fi Suceava, Tulcea (care chiar acum face lucrări de extindere girate tot de Construcții SA) și aeroportul NATO de la Fetești.
Bijuteria de la Brașov
Cât despre aeroportul Ghimbav, Adrian Homan a promis că, până la începutul anului viitor, toate accesele spre aeroport, cât și clădirile aferente vor fi gata și vor fi predate beneficiarului la termen. Aeroportul are o pistă și un terminal complet noi, iar pista are cele mai moderne sisteme de preluare a apei și de topire a zăpezii, lucru care face ca pe aeroportul brașovean să poată ateriza, fără probleme, în orice anotimp, aeronave de orice dimensiuni.
Șantierul, pornit pe 1 august 2019, include realizarea următoarelor obiective: clădire energetică, remiză PSI, posturi de control acces, gospodărie de apă, parcare auto şi drum de acces între terminal şi DJ 103C, drumuri tehnologice interioare, împrejmuiri şi porţi, reţele interioare şi platformă antisuflu. Contractul a fost încheiat între Județul Brașov și SC Construcții SA Sibiu pentru „Aeroportul Internațional Brașov – Ghimbav Etapa a III-a, Proiectare și execuție lucrări de construcții și instalații pentru 9 obiecte”.
Administraţia judeţeană va lansa şi lucrările de balizaj, amenajare a benzii pistei de decolare-aterizare şi sistematizare pe verticală, ceea ce va face ca proiectul Aeroportului Internaţional Braşov să fie în desfăşurare lucrări totalizând peste 250 de milioane de lei, a căror finanţare este asigurată din bugetul Judeţului Braşov pe 2020.
Așadar, de anul viitor, potențialul turistic al Brașovului mai scoate un as din mânecă: un aeroport modern, la standarde de calitate occidentale.