Sistemul electronic al ghişeelor de check-in de pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă a fost blocat din cauza unor defecţiuni la sistemul de telecomunicaţii aeronautice, de care se ocupă o companie privată, a declarat, pentru capital.ro, şeful de relatii publice al aeroportului, Mihaela Chiril.

Aceasta a precizat că operaţiunile de check-in se efectuează numai manual, ceea ce înseamnă că emiterea biletelor de avion şi îmbarcarea pasagerilor vor dura mai mult, fiind aşteptate unele mici întârzieri la decolare.

„Problema a fost semnalată la conexiunea de fibră optică a sistemului de telecomunicaţii aeronautice. Acest sistem este situat înafara aeroportului şi de el se ocupă o companie privată”, a explicat Chiril.

Reprezentanta Aeroportului Otopeni a adăugat că deja au început măsurile de remediere a problemei şi până la ora difuzării acestei ştiri nu au fost semnalate probleme majore.

Mihaela Chiril a mai spus că nu se ştie momentan când se va reuşi remedierea problemei, dar aceasta nu are legătură cu aterizarea aeronavelor, ci doar cu înbarcarea.

„Nu se pune problema de costuri suplimentare, ci doar de posibile întârzieri mici la decolare”, a subliniat reprezentanta aeroportului.

DETALII: Citeşte şi Probleme în reţeaua informatică Lufthansa: bilete scrise de mână, bagaje controlate manual