Fuziunea dintre aeroporturile Timişoara şi Arad în Compania Aeroportuară Banat nu va mai avea loc, a declarat, marţi, într-o conferinţă de presă, preşedintele Consiliului Judeţean Timiş, Constantin Ostaficiuc, citat de Mediafax."Aeroportul Internaţional Timişoara va funcţiona în aceleaşi condiţii ca şi până acum. Fuziunea nu va mai avea loc", a spus Ostaficiuc.Conform sursei citate, joi, Consiliul Local Arad va respinge proiectul de hotărâre prin care ar fi trebuit să î
Fuziunea dintre aeroporturile Timişoara şi Arad în Compania Aeroportuară Banat nu va mai avea loc, a declarat, marţi, într-o conferinţă de presă, preşedintele Consiliului Judeţean Timiş, Constantin Ostaficiuc, citat de Mediafax.
„Aeroportul Internaţional Timişoara va funcţiona în aceleaşi condiţii ca şi până acum. Fuziunea nu va mai avea loc”, a spus Ostaficiuc.
Conform sursei citate, joi, Consiliul Local Arad va respinge proiectul de hotărâre prin care ar fi trebuit să îşi dea acordul de principiu privind fuziunea aeroporturilor din Timişoara şi Arad pentru a forma Compania Aeroporturile Banat.
„Am informaţii că Aradul va refuza în şedinţa de joi intrarea în compania aeroportuară”, a spus Ostaficiuc.
Preşedintele CJ Timiş a adăugat că a avut discuţii cu ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, despre acest subiect, prilej cu care a fost informat că la următoarea rectificare de buget aeroportul timişorean va primi suma de nouă milioane de lei pentru refacerea pistei.
Consiliul Local Timişoara a respins, luni, într-o şedinţă extraordinară, fuziunea cu aeroportul din Arad, dar şi-a exprimat dorinţa de a deveni acţionar la Aeroportul „Traian Vuia”.
Berceanu – „pro”, Ciuhandru – „contra”
Ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, anunţa, în urmă cu aproximativ două săptămâni, la Bechet (Dolj), comasarea aeroporturilor de la Timişoara şi Arad într-o companie integrată care să se numească „Aeroporturile Banat”.
„Am discutat despre unităţi din subordine, cum era agenţia de sănătate a MT, despre cele două aeroporturi care se unifică şi se va face o cu totul altă organizare. Mă refer la Băneasa şi Otopeni, inclusiv Aeroportul de la Timişoara suntem într-un proces de unificare cu Aeroportul de la Arad, într-o companie integrată «Aeroporturile Banat» pentru că sunt foarte apropiate şi e o situaţie de concurenţă incorectă, neeficientă”, afirma Radu Berceanu.
Primarul Timişoarei, Gheorghe Ciuhandu, s-a declarat împotriva fuziunii celor două aeroporturi, spunând că demersul ascunde interese politice şi private şi reprezintă „asocierea unui purice cu un elefant”.
SURSA: Mediafax