Afacere de 250 milioane de euro cu fulare, mascote și alte accesorii la EURO
13 iunie 2016, 10:52
Ultima modificare în 13 iunie 2016, 13:06
Beneficiile comerciale ale produselor oficiale derivate, puse în circulaţie în Europa şi în întreaga lume cu ocazia EURO 2016 de fotbal, sunt estimate la circa 250 milioane euro, a anunțat un responsabil IMG, organismul însărcinat cu licenţele pentru eveniment.
Etichete: accesorii,
euro 2016,
steaguri
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Conducta de gaze care va lega România şi Bulgaria va fi gata până la sfârşitul acestui an
- Statul a încasat peste 14,9 milioane euro din certificatele de emisii de gaze cu efect de seră, în mai
- Avionul cu care ruşii vor să se bată cu Airbus şi Boeing GALERIE FOTO
- Cea mai mare fermă verticală din lume
- Banca Mondială: Spaţiile comune ale blocurilor comuniste trebuie refăcute odată cu reabilitarea termică
- Directorul Medicover: Piața locală de servicii medicale private se află în continuare într-un proces de maturizare și consolidare
- Vânzări duble pentru smartwatch-uri în 2016
- Ministrul Comunicaţiilor: Din septembrie taxele ANAF vor putea fi plătite cu cardul
- „Please don’t go!”: Revista germană Der Spiegel îi roagă pe britanici să rămână în UE
- Ales şi condamnat: Mircia Muntean, noul primar din Deva, 6 ani de închisoare cu executare