În anul 2010, Dacia Duster devenea primul model al producătorului român de autoturisme care se vindea mai scump la mâna a doua decât nou. Asta pentru că timpul de livrare ajungea chiar și la mai mult de 7 luni, adică echivalentul timpului de livrare pentru un Ferrari. În 2012, același lucru se întâmplă și cu Dacia Lodgy. Tot în Franța.
Astfel, Dacia Lodgy a început deja să apară pe site-urile de anunțuri de vânzări ale autoturismelor second-hand la un preț superior celui afișat pe site-ul oficial al Dacia.
Modelul 1.5 DCI LAUREATE cu 5 locuri se vinde la mâna a doua cu 16.400 de euro, în timp ce un exemplar identic pe site-ul dacia.fr se vinde cu 15.400 de euro. Mașina second-hand a fost rulată, conform specificațiilor din anunț, 1.000 de km.
"Nu este nevoie să ai un Ferrari Enzo ca să obţii profit din revânzarea lui", scriau cei de la caradisiac.com, care concluzionau acum doi ani, pe bună dreptate, că este suficient să-ţi fi cumpărat un Duster ca să iei nişte bani în plus.
Practic, timpul foarte mare de aşteptare până la livrările unei Dacii Duster în Occident ajunseserã să fie chiar de 7 luni, motiv pentru care existau unii clienţi care preferau să o cumpere la mâna a doua decât să aştepte atât de mult. Cei care profitau de acest delay, vindeau un Duster cu 10.000 de km pe bord cu un preţ mai mare decât un autoturism nou.