Producătorul de echipamente de fitness de lux TechoGym şi-a făcut intrarea pe piaţa din România în urmă cu câteva luni prin intermediul companiei Living Well.

Fiind unul dintre principalii jucători de pe piaţa de wellnes mondială, TechoGym se adresează atât utilizatorilor privaţi, interesaţi de achiziţionarea echipamentului de fitness pentru acasă, cât şi operatorilor de business.

„Avem o gama largă de clienţi, de la indivizi iubitori de sănătate, vedete şi atleţi, până la cluburi de fitness, spa-uri, centre de reabilitare, cluburi şi asociaţii sportive, hoteluri, unităţi militare, universităţi, centre de recreere sau săli de gym ale corporaţiilor. În prezent, produsele TechnoGym sunt prezente în peste 35.000 de centre wellness din întreaga lume şi 20.000 cele mai faimoase reşedinte doar în Italia”, a declarat pentru Capital Online Dimitrios Sabalis, executive director Global Eye Investments, compania mamă a Living Well.

Într-o perioadă extrem de tulbure pe piaţa globală, TechoGym propune o gamă de produse cu preţuri ce ajung la 15.000 de euro. „Technogym ofera produse pentru toate categoriile, de la o minge Wellness care costă 106 euro până la o bandă de ultimă generaţie cu TV touch screen încorporat şi emiţător digital, trasmiter telemetric, compatibilitate iPod şi iPhone, cu un preţ de aproximativ 15.000 de euro”, mai spune Dimitrios Sabalis.

Viziune optimistă pe timp de criză

În aceste condiţii, distribuitorul TechoGym pe piaţa locală, Living Well, mizează în acest an pe o cifră de0-31883-ball.jpg afaceri de 2 milioane de euro.

„În acest an, Living Well estimează că cifra de afaceri va depăşi două milioane de euro şi în funcţie de evoluţia pieţei din următoarele luni, este posibil ca cifra de afaceri sa fie şi mai mare. Luând în considerare ca 2009 este primul an în totalitate activ pentru companie, estimările de mai sus sunt satisfacatoare”, mai spune reprezentantul companiei.

Produsele TechnoGym vor reprezenta între 65-75% din cifra totală de afaceri a Living Well, care aduce pe piaţa locală şi alte branduri, precum PowerBar, marca de suplimente nutriţionale pentru sport, Freddy, un producător italian de îmbracâminte sportivă şi casual şi marca Heelys, o gamă de “skate-shoes” foarte populari pentru copii.

Show-room pentru produsele TechnoGym

Produsele TechnoGym pe piaţa locală sunt disponibile prin comandă. Momentan nu există un magazin de desfacere, dar în perioada octombrie-noiembrie Living Well va deschide un show-room în nordul Capitalei.

„În prezent, strategia Living Well o constituie dezvoltarea unei reţele de show-room-uri, în parteneriat cu importante branduri autohtone. Suntem optimişti, credem ca în curand produsele TechnoGym vor fi vizibile în cât mai multe locaţii”, a mai spus Dimitrios Sabalis.

Living Well este o companie înfiinţată în anul 2008 şi este membră a Grupului Global Eye Investments.