Afaceri de 3 mil. euro pentru Bonami, într-un singur an

Lansat în urmă cu un an pe piața românească, pe un segment dominat de gigantul Ikea, magazinul online Bonami, cu sediul în Cehia, se apropie de cifra de afaceri de 3 milioane de euro, conform estimărilor, cu o medie de 600.000 de clienți înregistrați în fiecare lună.

Potrivit datelor companiei, categoria de mobilier a crescut în ponderea produselor prezentate, momentan fiind disponibile aproximativ 15.000 de produse. De asemenea, stocul s-a mărit și de la 1.400 de produse la 8.000.

Anul trecut, reprezentanții companiei declarau că România este cea de-a treia piaţă la nivel european unde au ales să se extindă, după Slovacia şi Polonia.

Acest tip de dezvoltare orizontală a zonei de e-commerce din România nu este surprinzătoare, dacă ţinem cont că în ţara noastră peste 11 milioane de oameni sunt conectaţi la internet şi cumpărăturile online sunt o soluţie preferată de tot mai mulţi cumpărători.