De asemenea, pentru prima dată, numărul angajaților Miele a depășit 18.000, ajungând la 18.370, creșterea înregistrată față de anul precedent fiind de 3,5%. Acest lucru s-a datorat filialelor Miele din SUA, Canada, Australia, Danemarca, Marea Britanie și Spania, în condițiile în care personalul din departamentele de vânzări și servicii a trebuit să fie suplimentat ca răspuns la creșterea cifrei de afaceri și a vânzărilor.
Grupul Miele a avut investiții în valoare de 184 de milioane de euro, cu 23% mai mari față de anul fiscal 2014/2015. Creșterea semnificativă reprezintă rezultatul investițiilor companiei în dezvoltarea unor game noi de produse, în procesele de extindere și de conversie în diferite locații de producție.
Creștere dinamică în SUA, Australia, Asia – și Germania
În Germania, Miele a realizat vânzări în valoare de 1,1 miliarde de euro, ceea ce reprezintă o creștere de 6,9%, față de anul precedent. Ca urmare a acestui fapt, Miele și-a extins poziția ca brand de electrocasnice mari pentru uz casnic, fiind numărul 1 și pe segmentul bucătăriilor tip studio. Vânzările în afara Germaniei au crescut cu 6,3%, creșteri importante fiind raportate și în SUA, Australia, Marea Britanie și China.
Divizia de profesionale, încasări de 476 milioane de euro
Divizia de echipamente profesionale a Miele, care cuprinde mașini de spălat rufe, aparate de călcat, mașini de spălat vase, dar şi aparatură pentru sterilizarea instrumentelor medicale și de laborator, a realizat vânzări de 476 de milioane de euro, cu 6% mai mari, comparativ cu anul precedent, creșterea provenind din toate categoriile de produse.