Orange România raportează o cifră de afaceri în scădere cu 7,7%
În prima jumătate a anului 2024, Grupul Orange România a raportat o cifră de afaceri de 699 de milioane de euro, în scădere cu 7,7% față de anul precedent.
La data de 30 iunie 2024, Grupul avea 9,3 milioane de clienți pentru servicii mobile, 1,1 milioane pentru internet fix în bandă largă și 1,1 milioane pentru servicii de televiziune prin cablu și satelit.
În această perioadă, s-a finalizat fuziunea dintre Orange România S.A. (ORO) și Orange România Communications S.A. (OROC), prin absorbția OROC de către ORO, formând astfel un operator de telecomunicații convergent integrat începând cu 1 iunie 2024.
La sfârșitul lunii iunie 2024, acoperirea 4G a ajuns la 98,79% din populație, iar acoperirea 4G+ a fost de 83,13%. Rețeaua 5G/5G+, care oferă viteze de transfer de până la 1,5 Gbps, s-a extins recent în Pitești, iar numărul total de orașe cu acoperire 5G a ajuns la 39.
În acest semestru, Orange România a introdus un nou portofoliu de pachete care include internet prin fibră și televiziune prin cablu.
Acest portofoliu constă în patru pachete – „Entry”, „Extra”, „Supreme” și „Premiere” – care sunt concepute pentru a satisface mai bine nevoile utilizatorilor.
Printre avantajele incluse se numără abonamente Netflix și HBO pe toată durata contractului, routere de ultimă generație și Ultra Wi-Fi 6 Mesh, precum și reduceri pentru o gamă variată de dispozitive, inclusiv televizoare, tablete și camere de supraveghere.
În ciuda provocărilor apărute, Orange rămâne dedicată excelenței operaționale
Julien Ducarroz, CEO al Orange România, a evidențiat că prima jumătate a anului 2024 a fost extrem de activă pentru companie, marcată de un eveniment crucial: finalizarea fuziunii dintre Orange România și Orange România Communications.
Această fuziune a creat un operator de telecomunicații integrat și convergent. Ducarroz a subliniat că, în ciuda presiunii constante pentru îmbunătățirea performanței, compania este optimistă că strategia în implementare va aduce rezultate mai bune și va ajuta la adaptarea eficientă la schimbările pieței.
El a asigurat că, în ciuda provocărilor, Orange rămâne dedicată excelenței operaționale, punând accent pe prioritizarea clienților și pe intensificarea responsabilității sociale.
”Primul semestru din 2024 a fost unul intens, marcat de un moment de o importanță deosebită pentru companie: finalizarea fuziunii între Orange Romania și Orange Romania Communications, ce a permis crearea unui operator de telecomunicații convergent integrat […]
Pentru lunile următoare, factorul de presiune pentru îmbunătățirea performanței noastre există, dar suntem încrezători că strategia pe care am început să o implementăm ne va permite să ne obținem rezultate mai bune și să ne adaptăm mai bine la provocările pieței. În ciuda acestora, rămânem dedicați excelenței operaționale, menținând clienții în centrul businessului nostru și intensificând acțiunile de responsabilitate socială”, a declarat Julien Ducarroz.