Afaceri servite ca desert

Compania Tatlici Tombak, unul dintre principalii jucatori de pe piata turceasca a dulciurilor, intentioneaza sa dezvolte in Romania, incepand cu anul viitor, o retea nationala de magazine specializate in vanzarea de deserturi. Magazinele vor fi aprovizionate prin intermediul unei unitati de productie aflate in proprietatea viitorului partener de pe piata romaneasca, avand calitatea de MasterFrancizor. Durata contractului de MasterFranciza este de zece ani, timp in care parten



Compania Tatlici Tombak, unul dintre principalii jucatori de pe piata turceasca a dulciurilor, intentioneaza sa dezvolte in Romania, incepand cu anul viitor, o retea nationala de magazine specializate in vanzarea de deserturi.

Magazinele vor fi aprovizionate prin intermediul unei unitati de productie aflate in proprietatea viitorului partener de pe piata romaneasca, avand calitatea de MasterFrancizor.

Durata contractului de MasterFranciza este de zece ani, timp in care partenerul companiei turcesti va concepe si aplica, asistat de francizor, strategia de dezvoltare a retelei de magazine proprii si francizate.

Taxa de intrare pe care un investitor roman o va plati pentru dobandirea calitatii de MasterFrancizat si administrarea viitoarei retele este de 50.000 de euro, iar analistii financiari ai companiei estimeaza o rata de recuperare a investitiei care sa-i permita partenerului sa isi amortizeze investitia in maximum doi ani.

Investitia initiala pentru achizitionarea echipamentelor si utilajelor necesare activitatii de productie Tatlici Tombak este estimata in jurul valorii de 100.000 de euro, la care se adauga cheltuielile aferente amenajarii magazinului, sistemului logistic si de transport, precum si costurile de publicitate in scopul promovarii imaginii de marca.

Sistemul propus de managementul companiei turce prevede redevente lunare in sume forfetare, ce vor putea fi stabilite in urma negocierilor si a proiectiilor financiare adaptate.
Fondata in 2002, Tatlici Tombak propune clientilor 15 tipuri de deserturi, dupa retete traditionale (inghetate, creme, budinci sau alte produse pe baza de lactate), dar si sortimente de preparate pentru mic dejun, adaptate la specificul bucatariei turcesti. In prezent, compania opereaza o retea formata din 22 de magazine si 10 puncte de vanzare, deschise in zone rezidentiale sau in centre si galerii comerciale din Istanbul si zona Marmara.

Pentru o informare detaliata, accesati sectiunea Afaceri Mici – de unde puteti, mai departe, sa transmiteti francizorului candidatura dumneavoastra.