Blue Point, companie românească de servicii call center, a înregistrat o creştere de 68% a cifrei de afaceri în primele 8 luni ale anului 2015. În luna august a acestui an, compania s-a mutat într-un sediu nou, cu o suprafaţă mai mare cu 50% faţă de cel anterior.
Blue Point a înregistrat o cifră de afaceri de 6,3 milioane de lei pentru primele 8 luni ale anului 2015, în condiţii de profitabilitate. Industriile din care au provenit cele mai multe solicitări de servicii call center în perioada ianuarie-august 2015 au fost telecom, banking şi pharma.
Primele 8 luni ale anului 2015 au adus pentru companie şi o creştere cu 60% a numărului de angajaţi faţă de perioada similară a anului 2014. În prezent, Blue Point are o echipă formată din 210 persoane.
Ca urmare a strategiei de dezvoltare şi extindere a companiei, Blue Point s-a mutat într-un sediu nou aflat în sudul capitalei, pe Şoseaua Olteniţei. Investiţia, de ordinul zecilor de mii de euro, a fost susţinută din profitul companiei şi din fondurile proprii ale asociaţilor. Noul sediu are o suprafaţă de 1.500 de mp.
„În toţi cei 8 ani de activitate, am reuşit să menţinem un ritm de creştere susţinut şi sănătos. Primele 8 luni ale anului 2015 au fost foarte bune pentru noi, mai ales în condiţiile în care Blue Point se numără printre puţinele companii 100% româneşti care activează pe piaţa serviciilor de call center de la noi. Ne bucurăm că echipa noastră este parte din această evoluţie şi avem încredere că întreg anul 2015 ne va aduce rezultate deosebit de bune”, a declarat Violeta Roşu, Managing Partner Blue Point.
Pentru anul 2015, compania estimează o creştere de peste 20% a cifrei de afaceri, cu o rată a profitului care va atinge pragul de 20%.
Reprezentanţii Blue Point preconizează că domeniile care prezintă cel mai mare potenţial de dezvoltare în următorii ani pentru industria de call center sunt telecom, banking şi retailerii online. O tendinţă importantă identificată de companie în rândul industriei este şi abordarea multichannel, prin care companiile de call center vin în întâmpinarea consumatorilor prin crearea unei experienţe unitare pe toate canalele de comunicare aflate la dispoziţia acestora.