Anul acesta, compania vrea să depășească 40 milioane de euro, urmând să se lanseze și în Ungaria.Potrivit datelor companiei, cea mai importantă creștere a fost înregistrată în România care, în 2017, a crescut de șapte ori față de 2016.
„Am pariat pe piața românească, care deja după primul an de la lansare a contribuit cu 10% la realizarea cifrei de afaceri. Planificăm o altă extindere în 2018, de data aceasta în Ungaria”, a spus David Siška (foto), CEO al Bonami.
Ținta financiară pentru piața românească, în 2018, este similară cu cea din Polonia, țară în care companie este prezent încă din 2014. La momentul actual există peste 500.000 de înregistrări pe site-ul românesc, iar aplicația mobilă a fost descărcată de 10.000 ori și reprezintă aproximativ 10% din venituri după numai trei luni de la lansare.
Compania s-a concentrat în ultimii doi ani pe vânzările de mobilier online. „Acest segment reprezintă o treime din cifra de afaceri a companiei și crește constant. De aceea dorim să extindem gama de mobilier, dar și să îmbunătățim serviciile asociate comercializării „, a adăugat David Siška.
În 2017, Bonami a vândut un total de 1,4 milioane de obiecte din care peste 100.000 noi, în toate cele patru țări europene (Cehia, Polonia, Slovacia, România).