Astfel, compania a ajuns la afaceri de peste 10,4 milioane de (2,3 milioane de euro) în creștere față de 2015 când a atins o cifră de afaceri de 8,9 milioane de lei (2 milioane de euro). În ceea ce privește volumul produselor vândute, acesta s-a situat la cca. 1,2 milioane de unități.
„Creșterea business-ului în 2016 a fost determinată de mai mulți factori. Printre aceștia se numără mărirea gamei sortimentale, creșterea notorietății brandului și lansarea livrărilor către lanțul de super și hipermarketuri Carrefour, în a doua jumătate a anului”, a declarat Susana Laszlo (foto), director general al Cosmetic Plant.
Aceasta a subliniat, în plus, că majorarea business-ului a fost impulsionată și de vânzările mari pentru produsele solare, odată cu lărgirea gamei cu produse bazate pe ulei de cocos BIO, acest lucru fiind facilitat și de condițiile meteorologice favorabile din lunile calde.
„Și în cazul shop-ului nostru online, în 2016 am realizat o creștere cu 16% a vânzărilor, româncele fiind tot mai interesate de achiziția de produse cosmetice online. Raportat la cele mai bine vândute produse, cremele antirid sunt cele mai cerute, cu 57,4% din totalul produselor destinate îngrijirii tenului”, a mai spus Susana Laszlo.
În ceea ce privește exporturile companiei, anul 2016 a adus noi parteneriate în țări precum Spania și Grecia, dar și lărgirea gamei sortimentale către magazinele partenere din Ungaria, unde compania deține și o reprezentanță. În plus, de anul trecut produsele companiei sunt disponibile și pe alte două noi piețe, Franța și Cipru.
Pentru 2017, compania estimează o creștere a cifrei de afaceri cu cel puțin 10 procente, la cca. 2,5 milioane de euro, cât și a numărului de produse vândute.