Grupul FlorideLux.ro, care operează magazinele online floridelux.ro, brazidecraciun.ro şi coroane.ro, deţinut de antreprenorul Marius Ghenea, mizează pe afaceri în creştere cu 80% anul acesta.

Floridelux.ro, cea mai importantă şi veche florărie online din România, prezentă pe piaţa din 2004, reprezintă 50% din business-ul derulat de grup, în timp ce www.brazidecraciun.ro şi www.coroane.ro deţin 30% respectiv 20%.

De la începutul acestui an s-au investit aproximativ 27.000 de euro în relansarea site-ului FlorideLux.ro,  iar Ghenea plănuieşte să deschidă în perioada imediat următoare două noi florării offline în Bucureşti, în zonele Decebal şi Floreasca, cu o investiţie medie de 15.000 de euro pentru fiecare locaţie.

Oficialii companiei se aşteaptă la o creştere a numărului de comenzi operate de FlorideLux.ro, atât în mediul online cât şi în cel offline, de la 2.500 în 2009 la 7.500 până la finele anului în curs.
 
Cine cumpără flori de pe net

În ceea ce priveşte clienţii ţintă ai FlorideLux.ro, Marius Dosinescu, business development manager în cadrul FlorideLux.ro a declarat că aceştia sunt barbaţi şi femei cu vârste cuprinse între 19 şi 60 de ani, persoane implicate activ în societate, aparţinând claselor sociale de mijloc şi înalte.

“Femeile reprezintă 20% din clienţii FlorideLux.ro, în timp ce bărbaţii ocupă 80%. Pentru acest tip de persoane lipsa de timp devine din ce în ce mai acută, iar florariile online, la mare căutare prin prisma comodităţii oferite, reprezintă modalitatea cea mai simplă de a face cadouri inedite”, a mai spus oficialul companiei.

În acest moment, comenzile medii înregistrate de FlorideLux.ro se ridică în jurul valorii de 400 de lei, cu TVA. Cu toate acestea, există şi categorii de clienţi care efectuează comenzi chiar şi de 1.200 de lei, cu TVA.

Proiectul FlorideLux.ro face parte din portofoliul companiei Avantaj NET Developments. Grupul FlorideLux.ro este deţinut de Marius Ghenea, în proporţie de 70%, şi de Marius Dosinescu, cu  30% dintre acţiuni.

SURSA: FlorideLux.ro