Creșterea se datorează investițiilor realizate în noi sisteme și tehnologii logistice. „Pe lângă aceste investiții tehnice, am continuat să dezvoltăm soluții de curierat pe modelul business-ului online, pentru că magazinele online și clienții săi finali s-au dovedit a fi principalul motor de creștere al întregii piețe de curierat”, spune Lucian Aldescu, CEO al DPD România.
Planurile companiei pentru 2013 prevăd noi investiții care vor genera o creștere de 20% a cifrei de afaceri. Cu peste 2,5 milioane colete livrate zilnic, DPD este unul dintre liderii internaționali ai serviciilor de coletărie și curierat express.
Acționarul majoritar, cu 83,32 % din acțiuni, este GeoPostGroup, subsidiară aflată în proprietatea grupului francez La Poste.
Afacerile DPD România, 29 milioane de lei la nouă luni

1 noiembrie 2012, 15:54
Ultima modificare în 1 noiembrie 2012, 17:54
DPD România, prezentă pe piața de coletărie și curierat expres, a finalizat primele trei trimestre ale anului cu o cifră de afaceri de circa 29 milioane de lei, în creștere cu 10% față de perioada similară a lui 2011.
Etichete: curierat
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook