DPD România, prezentă pe piața de coletărie și curierat expres, a finalizat primele trei trimestre ale anului cu o cifră de afaceri de circa 29 milioane de lei, în creștere cu 10% față de perioada similară a lui 2011.
Creșterea se datorează investițiilor realizate în noi sisteme și tehnologii logistice. „Pe lângă aceste investiții tehnice, am continuat să dezvoltăm soluții de curierat pe modelul business-ului online, pentru că magazinele online și clienții săi finali s-au dovedit a fi principalul motor de creștere al întregii piețe de curierat”, spune Lucian Aldescu, CEO al DPD România.
Planurile companiei pentru 2013 prevăd noi investiții care vor genera o creștere de 20% a cifrei de afaceri. Cu peste 2,5 milioane colete livrate zilnic, DPD este unul dintre liderii internaționali ai serviciilor de coletărie și curierat express.
Acționarul majoritar, cu 83,32 % din acțiuni, este GeoPostGroup, subsidiară aflată în proprietatea grupului francez La Poste.