Afacerile GfK România, în stagnare

GfK România, cel mai mare institut de cercetare de piaţa din Romania, a raportat în prima jumătate a anului în curs o cifră de afaceri de 16,5 milioane de lei (3,9 milioane de euro), similară cu cea înregistrată în aceeaşi perioadă a anului trecut. Potrivit companiei, anul 2008 a fost cel mai bun al companiei de la lansarea pe piaţa din România în 1992. Anul trecut, GfK a raportat o cifră de afaceri care depăşeşte 33 de milioane de lei, în creştere cu 95% faţă de 2007. D

GfK România, cel mai mare institut de cercetare de piaţa din Romania, a raportat în prima jumătate a anului în curs o cifră de afaceri de 16,5 milioane de lei (3,9 milioane de euro), similară cu cea înregistrată în aceeaşi perioadă a anului trecut.

Potrivit companiei, anul 2008 a fost cel mai bun al companiei de la lansarea pe piaţa din România în 1992. Anul trecut, GfK a raportat o cifră de afaceri care depăşeşte 33 de milioane de lei, în creştere cu 95% faţă de 2007. De asemenea, cota de piaţă înregistrată a fost de 19,3%, cu 6 procente mai mult decat cea din 2007.

„Ne propunem în continuare să ne menţinem poziţia de lideri în domeniul cercetării de piaţă”, a declarat Andi Dumitrescu, director general GfK România.

GfK România face parte din grupul german GfK, activitatea sa desfăşurându-se pe patru segmente, respectiv custom research – cercetare Ad Hoc, consumer panel – cercetare continuă pentru bunuri de larg consum, retail and technology – cercetare continuă pentru bunuri electronice şi electrocasnice şi media – cercetare calitativă şi cantitativă pe consumul de produse media.

Grupul GfK, una din cele mai mari organizaţii de cercetare de piaţă din lume, are peste 150 de sucursale în 100 de state.

SURSA: GfK România