Afacerile producătorului de materiale de construcţii Holcim România, parte a grupului elveţian Holcim, au scăzut anul trecut cu 33%, de la 372 milioane de euro la 250 milioane de euro, iar profitul din exploatare a coborât cu 29%, la 54 milioane de euro, de la 76 milioane de euro în 2008. "În condiţiile unui mediu economic auster, generat de criza economică, Holcim România a înregistrat scăderi în toate segmentele de activitate", a anunţat producătorul de materiale de construcţ
Afacerile producătorului de materiale de construcţii Holcim România, parte a grupului elveţian Holcim, au scăzut anul trecut cu 33%, de la 372 milioane de euro la 250 milioane de euro, iar profitul din exploatare a coborât cu 29%, la 54 milioane de euro, de la 76 milioane de euro în 2008.
„În condiţiile unui mediu economic auster, generat de criza economică, Holcim România a înregistrat scăderi în toate segmentele de activitate”, a anunţat producătorul de materiale de construcţii.
Strategia anticriză a companiei a inclus, printre altele, un management al costurilor eficient şi strict şi reducerea cheltuielilor în toate segmentele de activitate. Totalul investiţiilor s-a redus anul trecut de la 133 milioane de euro la 40 de milioane de euro.
Compania a alocat 32 milioane de euro pentru extindere şi diversificare, 2,5 milioane de euro în investiţii de mediu, 600.000 de euro pentru sănătate şi securitate în muncă, 500.000 de euro în training şi 300.000 euro în acţiuni de responsabilitate socială.
SURSA: Mediafax