Investițiile în noul magazin din Constanța și primul Miele Shop in Shop din Capitală, alături de premierele tehnologice aduse pe piața din România, au dus la înregistrarea unor vânzări totale de 30,3 milioane de lei, cu aproape 24% mai mult față de 2016.

Creșterea de anul trecut s-a bazat, printre altele, pe extinderea din țară, în 2018 fiind plănuită deschiderea unui nou showroom,  potrivit Loredanei Butnaru, director Miele România. Astfel, compania își propune să crească cifra de afaceri pănă la 35 de milioane de lei.

Numărul de produse achiziționate de către clienții români a crescut față de 2016, pe primul loc fiind aspiratoarele (6.500 de bucăți în 2017, +8,3% față de 2016), mașinile de spălat rufe și uscătoare (3.200 de bucăți în 2017, +60% față de 2016) și mașinile de spălat vase (600 de bucăți în 2017). În topul echipamentelor achiziționate în 2017 au intrat și cuptoarele cu abur și espressoarele, alături de cafeaua marcă proprie Miele, lansată anul trecut.

Cel mai scump produs vândut de Miele România în 2017 a fost combina frigorifică Master Cool, în valoare de aproximativ 35.000 de lei. De asemenea, 5% din totalul vânzărilor în 2017 l-au reprezentat produsele de întreținere, accesoriile și consumabilele.

Cele mai importante investiții din 2017 au fost deschiderea magazinului Miele Point din Constanța și a primului Shop in Shop Miele, în Auchan, Afi Center. Astfel, numărul de angajați a ajuns la 18.