Potrivit datelor companiei, investiițiile în piața de retail din România vor continua și anul acesta. Grupul a investit în anul 2017 peste 482 mil. lei în modernizarea și extinderea rețelei pentru a putea oferi românilor, ajungând astfel la un număr de 221 de magazine și trei centre logistice. De asemenea, contribuția companiei la bugetul de stat al României în anul precedent a fost de peste 136 mil. lei.
“Anul 2017 a fost foarte bun pentru noi, iar cifrele vorbesc de la sine despre evoluția companiei. Pentru Penny Market am înregistrat o creștere cu 17% a cifrei de afaceri în comparație cu 2016, am crescut constant și ne-am extins rețeaua în 2017 cu 26 de magazine, iar acest plan de creștere anual cu câte 20-25 rămâne în continuare valabil. Vom investi în România și vom dezvolta business-ul nostru aici astfel încât în 2025 să ajungem la 400 de magazine”, a declarat Daniel Gross, Director General REWE România.
Penny Market și-a mărit și numărul de angajați: în anul 2017, lucrau în total 4.300 de angajați în companie, cu 8% mai mult în comparație cu anul 2016. În prezent, vârsta medie în echipă este de 33 de ani.
Retailerul a intrat pe piața din România din anul 2005, având o politică de achiziții axată pe sortimente de la producători regionali și colaborări cu producători locali. În prezent, se numără printre companiile cu peste 60% de produse furnizate local, contribuind astfel la dezvoltarea sectorului agroalimentar și susținerea economiei românești.
Așadar, pentru anul în curs, planurile Penny Market includ: investiții în expansiune în conformitate cu certificarea ISO 50 001, încheierea procesului de remodelare a tuturor magazinelor, dar și extinderea colaborării cu producătorii români alături de implicarea în activități de susținere a comunităților și de protejare a mediului.