Afacerile Zitec s-au majorat cu 50% în primele șase luni, iar oficialii companiei își propun să mențină acest ritm la nivelul întregului an și să ajungă la 5 milioane de euro la finalul lui 2015. Astfel, anul acesta va fi al cincilea an consecutiv în care business-ul Zitec va înregistra o creștere procentuală de două cifre. Creșterea este generată atât de serviciile de dezvoltare software și consultanță IT cât și de serviciile de online marketing.
Din totalul veniturilor înregistrate de Zitec în primele șase luni ale anului, jumătate au provenit din proiectele livrate clienților din străinătate, iar cealaltă jumătate din contractele cu companii de pe plan local, printre clienții noi atrași numărându-se STMicroelectronics, Groupama și rețeaua de restaurante City Grill.
Prima jumătate a acestui an a marcat și primul succes al Zitec în ceea ce privește strategia companiei de a investi în startup-uri: ”După 7 investiții în firme de tip startup din San Francisco, New York, Londra, Amsterdam și România, ne bucurăm că Zipongo.com, un startup pe care l-am susținut începând cu 2011, a încheiat cu succes o primă rundă de finanțare, coordonată de fondurile de investiții Excel Venture Management și Rally Ventures. Până în acest moment Zipongo a primit în total finanțări de peste 10 milioane de dolari”, a declarat Alexandru Lăpușan, CEO și Co-fondator Zitec.
Proiectul Zipongo se adresează utilizatorilor din întreaga lume care doresc să aibă un stil de viață echilibrat și o dietă sănătoasă. Acesta cuprinde aplicații online dedicate, precum și variantele lor pentru telefoane mobile.
Cele mai recente sturtup-uri în care Zitec a decis să investească sunt Citinite (Marea Britanie), care se axează pe furnizarea unor instrumente de marketing și promovare către organizatorii de evenimente din întreaga lume, și cosQuare (Olanda), care va crea o comunitate internațională de cumpărături online. Anul acesta, Zitec continuă să susțină și investiția locală în editura specializată în comic-books HAC!BD.