Din datele publicate de portalul specializat, la 1 ianuarie 2010 existau în România doar 520.000 de utilizatori de Facebook. Acoperirea în populaţia totală înseamnă, la ora actuală, un procentaj de 17,93%. Peste jumătate (52,73%) din rândul utilizatorilor de Internet accesează.
Dintre cei 3.847.600 de utilizatori români de Facebook consemnaţi, 32,6% se încadrează în eşantionul de vârstă 18-24 de ani, iar 30,9% au vârste între 25 şi 34 ani. Pe poziţiile următoare se clasează utilizatorii care au între 13 şi 17 ani (16,4%), cei care se încadrează la nivelul 35-44 ani (13,5%). De asemenea, clienţii români de Facebook cu vârste între 45 şi 54 de ani au adunat 4% dintre accesări, iar eşantionul de vârstă cuprins între 55 şi 64 de ani s-au încadrat la un procentaj de 1,9%.
În ceea ce priveşte datele demografice în funcţie de sex, femeile care preferă Facebook ca mod de socializare deţin supremaţia cu 50,05%, în timp ce 49,95% sunt bărbaţi.
Cei mai mulţi utilizatori ai reţelei Facebook în România sunt în Bucureşti (1,115 milioane – 31,71%), urmat de Cluj-Napoca (167.980 – 4,78%), Timişoara (167.700 – 4,77%) şi Iaşi (157.400 – 4,48%).
Cele mai populare branduri româneşti de pe Facebook
În clasamentul celor mai populare branduri româneşti, în noiembrie, pe primul loc s-a clasat Inna cu aproape 3,80 milioane de fani, urmată la mare distanţă de trupa Akcent (cu aproape 808.000 de fani) şi Edward Maya – cu peste 582.000 de fani. Imediat sub podium, cu 527.347 de fani, s-au clasat Creative Monkeyz, creatorii cunoscutei serii "Robotzi".
Facebrands.ro monitorizează, în prezent, peste 14.000 de pagini create pe Facebook de persoane şi instituţii (companii, ONG-uri etc.), arătând creşterea numărului de fani al acestora pe zile şi săptămâni, împreună cu alte pagini din aceeaşi categorie.
Facebrands.ro este serviciul de monitorizare a paginilor româneşti create pe reţeaua socială Facebook, lansat la începutul anului 2010 de Standout şi Byte Flux.
Facebook, reţea care numără circa 700 de milioane de utilizatori în întreaga lume, dintre care 160 de milioane în Statele Unite, este de departe reţeaua cea mai populară, relevă datele furnizate de compania ComsCore.