Prin acordul amiabil încheiat cu acționarul minoritar Ventris, Affichage Holding SA deţine în prezent 100% din acţiunile societăţilor româneşti afiliate, se arată într-un comunicat al companiei
Ventris deţinea 30% din acţiunile Affichage România, care l-a numit pe Rene Rosenberg în funcția de CEO al Affichage România cu principala responsabilitate de a coordona activităţile societăţii pe piaţa de publicitate outdoor din România.
Affichage România se numără printre cele mai importante companii specializate în piaţa de publicitate outdoor şi în acelaşi timp este lider de piaţă pe segmentul F18 (6X3m) cu o reţea naţională formată din mai mult de 1.200 astfel de suporturi. Având o cotă de piaţă de aproape 30%, Affichage România deţine mai mult de 4.686 de spaţii de publicitate distribuite la nivel naţional în peste 60 de oraşe. Affichage România realizează proiecte de publicitate stradală în parteneriat cu municipalităţile şi este prezentă în mai multe oraşe, începând cu Bucureşti şi continuând cu oraşe ca Braşov, Iaşi, Timişoara, Constanta, Oradea, Botoşani, Vaslui, Sighişoara sau Cisnădie.
Affichage Holding SA este cea mai mare companie de publicitate outdoor din Elveţia. Listată la Bursa SIX Swiss Exchange din Zurich, Affichage acoperă toate aspectele publicităţii outdoor.