AFI Palace Cotroceni a anunţat că de la începutul lunii iulie a înregistrat 1,5 milioane de vizitatori, iar până la sfârşitul lunii preconizează că traficul total va depăşi două milioane de vizitatori, ceea ce înseamnă o creştere de circa 30% faţă de perioada similară a anului trecut.
„De la începutul lui iulie am înregistrat peste 55.000 de vizitatori pe zi de luni până joi, în week-end depăşind 75.000 de vizitatori pe zi. Şi cifra de afaceri a MEGA Fun este în creştere cu aproximativ 20%”, a declarat Israel Visel, directorul mall-ului din Cotroceni.
În momentul de faţă gradul de ocupare din AFI Palace Cotroceni a ajuns la 96%. Printre alţi indicatori ai creşterii se numără şi cererea de spaţii de către brand-urile din segmentul high fashion pentru care AFI Europe a amenajat un coridor cu brand-uri de top precum: Stefanel, Cacharel, Massimo Dutti, GUESS, Guy Laroche, U.S. POLO, DAMAT, Tommy Hilfiger, Calvin Klein sau Timberland.