Centru comercial AFI Palace Cotroceni a raportat un venit operaţional net de peste 16,5 milioane de euro în S1 2016, rezultate mai mari cu 8,6% faţă de cele înregistrate în S1 2015.
Vânzările retailerilor din AFI Palace Cotroceni au crescut cu 14% în S1 2016 în comparaţie cu aceeaşi perioadă din 2015, înregistrând peste 112 milioane de euro în primele 6 luni ale anului 2016. Numărul vizitatorilor din mall a crescut cu 5,5%, cu o rată de ocupare a centrului comercial de aproape 99%.
AFI Palace Ploieşti a raportat vânzări ale retailerilor în creştere cu 19% în S1 2016 în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut, precum şi un venit operaţional net mai mare cu 8,1%, la peste 2,2 milioane de euro. Gradul de ocupare al centrului comercial din Ploieşti este de peste 99%.
După finalizarea AFI Park 4&5, rezultatele financiare ale proiectului de birouri AFI Park au înregistrat o creştere de 48% a venitului operaţional net în S1 faţă de cele de anul trecut, la peste 3,4 milioane de euro. Gradul de ocupare al primelor trei clădiri de birouri este de 100%, iar cel din AFI Park 4&5 depăşeşte 70%.
AFI Properties, compania mamă a AFI Europe, a înregistrat un venit operaţional net de 38 de milioane de euro în primele 6 luni, similar cu rezultatele înregistrate anul trecut în S1, prin includerea vânzării a mai multor active şi a unui venit operaţional net performant al proiectele noi şi existente. De asemenea, AFI Properties a înregistrat un profit de 38 de milioane de euro, reprezentând o creştere de 190% faţă de profitul din S1 2015.
AFI Europe, subsidiară a AFI Properties, operează în România, Cehia, Polonia, Germania, Bulgaria, Serbia, Ungaria şi Letonia. AFI Europe operează în România din 2005.
Agerpres