Network Challenge a fost lansată de compania lider global în servicii de plăţi, Western Union, în luna iulie 2011 pentru a marca aniversarea a 160 de ani de la înfiinţarea companiei şi pentru a celebra statutul de cea mai conectată companie din lume, cu cele peste 470.000 de locaţii din 200 de ţări şi teritorii.
Căutarea celei mai conectate persoane de pe glob a fost realizată cu ajutorul unei aplicaţii interactive online, Your World – www.westernunionworld.com.
Aceasta permite oricărui posesor de cont pe Facebook să-şi vizualizeze conexiunile pe care le are în lume şi generează un scor care reflectă poziţia sa la nivel global. Utilizatorii îşi pot compara scorul cu cel al prietenilor lor de pe Facebook sau al altor utilizatori ai aplicaţiei din ţară sau din lume. 
În România, peste 2.100 de persoane s-au înscris în Western Union Network Challenge în perioada iulie-septembrie 2011. Conform datelor aplicaţiei, românii au prieteni pe Facebook în 221 de regiuni de pe glob, cei mai mulţi dintre ei fiind în Marea Britanie (6%), SUA (4%) şi Italia (2%).
Cu cei 4.932 de prieteni din 124 de regiuni din întreaga lume şi un scor de 476.133, portughezul Hugo Pereira s-a clasat primul dintre cei 220.000 de utilizatori care s-au înscris în aplicaţia Your World şi a fost desemnat cel mai conectat individ pe glob.

Hugo Pereira atribuie aceste rezultate faptului că a deţinut funcţia de preşedinte al organizaţiei caritabile internaţionale – AIESEC, cea mai mare organizaţie studenţească din lume, cu peste 60.000 membri activi în 1.800 universităţi din 110 ţări şi teritorii din lume.
Pentru a celebra statul domnului Pereira, Western Union îl invită să-şi folosească impresionanta reţea globală ca o forţă a binelui în luna următoare. El va avea oportunitatea să îşi invite prietenii de pe Facebook la lansarea unei importante inviţiative umanitare, care va fi susţinută de celebrităţi de peste tot din lume. 
„Sunt impresionat că am fost numit cel mai conectat individ din lume. Mărimea reţelei mele sociale este o mărturie a muncii pe care o face AIESEC, şi anume aceea de a crea conexiuni internaţionale pozitive. Misiunea noastră este să ajutăm societăţile să se înţeleagă reciproc şi să oferim studenţilor oportunităţi de a locui şi munci peste hotare”, a declarat Pereira. „Aştept cu nerăbdare să încep colaborarea cu Western Union luna viitoare şi de a folosi reţeaua mea internaţională pentru a susţine o cauză nobilă. În curând, voi pleca de la AIESEC pentru a mă alătura unei organizaţii caritabile din India, ICHHA, aşa că sper să adun şi mai multe contacte în lume între timp”, a adăugat Hugo Periera. 
Western Union va anunţa detaliile parteneriatului cu Hugo Pereira odată cu lansarea noii sale campanii globale, la 1 noiembrie 2011. 
Pentru a compara scorul tău global cu cel al lui Hugo Pereira, vizitează www.westernunionworld.com/yourworld