Odată cu stabilirea ultimelor detalii referitoare la Campionatul Modial de Formula 1 2010, Marele Premiu de la Abu Dhabi a reprezentat momentul în care Kaspersky Lab şi-a anunţat planurile pentru un parteneriat extins cu Scuderia Ferrari.
Kaspersky Lab a intrat în lumea curselor automobilistice la începutul acestui an, când a încheiat un acord de sponsorizare cu echipa Ferrari AF Corse pentru Campionatul de la Le Mans.
După această experienţă, Kaspersky Lab a decis să extindă parteneriatul cu Ferrari şi la nivel de Formula 1, iar de la începutul anului viitor logo-ul companiei va putea fi observat pe maşinile celebrei echipe. Prin implicarea în Formula 1, Kaspersky Lab îşi definitivează strategia de creştere a profilului brand-ului la o scară globală.
„Dacă dorim să investim în dezvoltarea brand-ului nostru, o vom face numai prin asocierea cu alte brand-uri care împărtăşesc aceleaşi valori ca şi noi – vorbesc despre companii care inovează continuu, lideri, dedicaţi calităţii şi cu o dorinţă constantă de a fi învingători. Aşadar, suntem mai mult decât încântaţi să fim partenerii Ferrari, cea mai apreciată echipă de Formula 1”, a spus Eugene Kaspersky, CEO şi co-fondator Kaspersky Lab.
Ambele companii au în comun noţiunea de viteză – Ferrari produce unele dintre cele mai rapide maşini din lume, în timp ce Kaspersky Lab asigură cel mai rapid timp de răspuns la atacuri informatice – fiind lideri în domeniile în care activează.
SURSA: Kaspersky