Află care este cel mai nou sponsor al scuderiei Ferrari

În cadrul finalei F1 Grand Prix a anului 2010 din Abu Dhabi, Kaspersky Lab a făcut public acordul oficial semnat cu Ferrari, una dintre cele mai importante echipe de Formula 1, pentru următorii doi ani.

Odată cu stabilirea ultimelor detalii referitoare la Campionatul Modial de Formula 1 2010, Marele Premiu de la Abu Dhabi a reprezentat momentul în care Kaspersky Lab şi-a anunţat planurile pentru un parteneriat extins cu Scuderia Ferrari.
Kaspersky Lab a intrat în lumea curselor automobilistice la începutul acestui an, când a încheiat un acord de sponsorizare cu echipa Ferrari AF Corse pentru Campionatul de la Le Mans.
După această experienţă, Kaspersky Lab a decis să extindă parteneriatul cu Ferrari şi la nivel de Formula 1, iar de la începutul anului viitor logo-ul companiei va putea fi observat pe maşinile celebrei echipe. Prin implicarea în Formula 1, Kaspersky Lab îşi definitivează strategia de creştere a profilului brand-ului la o scară globală.
„Dacă dorim să investim în dezvoltarea brand-ului nostru, o vom face numai prin asocierea cu alte brand-uri care împărtăşesc aceleaşi valori ca şi noi – vorbesc despre companii care inovează continuu, lideri, dedicaţi calităţii şi cu o dorinţă constantă de a fi învingători. Aşadar, suntem mai mult decât încântaţi să fim partenerii Ferrari, cea mai apreciată echipă de Formula 1”, a spus Eugene Kaspersky, CEO şi co-fondator Kaspersky Lab.
Ambele companii au în comun noţiunea de viteză – Ferrari produce unele dintre cele mai rapide maşini din lume, în timp ce Kaspersky Lab asigură cel mai rapid timp de răspuns la atacuri informatice – fiind lideri în domeniile în care activează.
SURSA: Kaspersky