Află detalii despre fenomenul Viktor Orban și doctrina iliberală din noul număr al revistei Capital!

Revista Capital

sursa: Revista Capital

Luna aceasta revista Capital vă oferă un dosar-portret al politicianului Viktor Orban de unde poți afla cine a fost, cine este și ce își dorește Viktor Orban pentru Ungaria și pentru Europa.

În plus, ai și cele mai actuale subiecte din lumea businessului, doar în noul număr al revistei Capital, disponibil la toate punctele de difuzare a presei și online pe www.agoramag.ro.

Viktor Mihály Orban s-a remarcat de tânăr ca un cetățean deloc împăcat cu comunismul și care s-a impotrivit de nenumărate ori sistemului care ducea Ungaria spre colaps. Orban a devenit o figură cu adevărat publică în urma unui discurs fulminant rostit, în Piaţa Eroilor din Budapesta, din 16 iunie 1989. 

Cuvântarea lui Orban s-a ținut în cadrul unei manifestații uriașe, cu circa 250.000 de oameni, care cereau reînhumarea lui Imre Nagy, premier comunist şi liderul Revoluţiei Ungare din 1956. Nagy spera în înlocuirea guvernului impus de sovietici. Mulțimea a explodat, Viktor Orban devenise un lider și un model. De atunci, până la conturarea carierei de politician nu a mai fost decât un pas.

Care a fost parcursul liderului ungur, inființator al doctrinei iliberale și care este poziția sa față de războiul actual din Ucraina, descoperiți pe larg în revista Capital, acum la punctele de difuzare a presei și online pe www.agoramag.ro

Un alt subiect extrem de interesant pe care îl poți citi în noul număr Capital se referă la povestea țărilor ce vând pașapoarte.

Pe acest glob există mai multe state care îți pot oferi un pașaport mult mai puternic decât cel al țării în care te-ai născut. Cum se face acest lucru? Prin realizarea unei investiții în economia locală sau chiar prin tranzacționarea unei sume de bani autorităților respective. Despre ce state este vorba și care este suma minimă investită, aflați din întregul articol al revistei Capital, disponibilă la punctele de difuzare a presei și online pe www.agoramag.ro

O investiție și o afacere de succes o reprezintă și dropshippingul. Informații despre cum se caracterizează acest model de business și cât de puternic este în România afli din revista Capital. Dropshippingul este o metodă de vânzare fără stoc propriu sau cu stocul la furnizor, care rămâne anonim pentru clientul final. 

Practic, dropshippingul este un alt tip de mod de a face retail, diferit față de cel traditional, fiecare antreprenor prin acest model de business poate comercializa produse fără a deține un stoc de marfă propriu, fiind sufficient doar existența unui magazin online. Care sunt avantajele unui astfel de business și de ce nu este atât de popular în România, aflați din noul număr al revistei Capital.

În plus, ai și suplimentul de Agricultură: Descopră mai multe despre hobby farming și extinderea conceptului în țara noastră.

Articolele complete le găsești în revista Capital, disponibilă la punctele de difuzare a presei în perioada 18 martie – 19 aprilie și online pe www.agoramag.ro.

Dacă vrei să primești revista acasă sau la birou, poți opta pentru un abonament pe 3, 6 sau 12 luni, accesând https://agoramag.ro/abonamente/abonamente-capital