Toate mărcile de automobile au înregistrat scăderi ale noilor înmatriculări în primul trimestru pe pieţele statelor europene, cu excepţia brandurilor Alfa Romeo şi Hyundai, se arată în statisticile Asociaţiei Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA).
Dacia scade cu 11%, ajungând la 41.588 de automobile noi înmatriculate în Europa în primul trimestru al anului.
Creşterile înregistrate au fost:
* Alfa Romeo, cu 26.507 unităţi înmatriculate (+20,1% în T1 2009 vs. T1 2008)
* Hyundai, cu 81.888 unităţi înmatriculate (+12,5%n în T1 2009 vs. T1 2008)
În schimb, toate celelalte mărci prezente pe pieţele europene au scăzut cu 4,2% (Smart) până la 66,1% (GM).
Astfel, cele mai mari scăderi ale înmatriculărilor de automobile noi au înregistrat mărcile:
* General Motors -66,1%
* Chrysler (Chrysler, Dodge şi Jeep) -52,8%
* Saab -51,5%
* Land Rover -49%
* Lexus -42,1%
Pe de altăparte, cele mai mici scăderi au fost înregistrate de:
* Smart -4,2%
* Audi -5,4%
* Suzuki -6,9%
* Volkswagen -7,2%
* Fiat -10,1%