Brandstalk, agenţie de creaţie din The Group, devine DDB România, în urma afilierii la reţeaua internaţionala a agentiei DDB Worldwide, parte a grupului Omnicom.
Echipa DDB România va include, aşadar, angajaţi ai agentiei Brandstalk şi o parte din personalul care lucra în echipa agenţiei Olimpic/DDB. Printre serviciile furnizate de noua echipă se numără servicii specializate de creaţie, planificare strategică şi comunicare integrată. DDB România va funcţiona în cadrul The Group şi va colabora cu agentiile din cadrul companiei, în diferite discipline.
În portofoliul DDB România se vor afla mai mult de 20 de branduri noi, ale unor clienţi internaţionali ai reţelei şi companii locale precum Henkel, MOL România, Pepsico România, Marks&Spencer, Chipita România, Kronospan România, Alpha Bank etc. Agenţia are o echipă de 35 profesionişti şi estimează o cifră de afaceri de peste 5 milioane euro în anul 2013.
"Adăugarea agentiei DDB România sub umbrela The Group reprezintă o altă parte a promisiunii noastre de a evolua permanent şi de a oferi cele mai bune soluţii de comunicare, în mod etic şi responsabil, de dragul brandurilor pentru care lucrăm şi al propriului brand", a declarat Mihaela Nicola, CEO The Group.
Pietro Tramontin, Preşedinte DDB Europe, a declarat: "DDB a fost activă pe piaţa românească încă din 1995. Suntem una dintre agentiile cu cele mai multe premii pentru creativitate, în toată lumea şi renumită pentru abilitatea sa de a se adapta la evoluţiile climatului de business, astfel încât să ne putem servi cu excelenţă clienţii. Tocmai de aceea, în România, am luat decizia de a realiza o alianţă strategică cu cel mai de succes grup al industriei de comunicare, The Group"