Prima campanie derulată de retailerul de electronice Flanco, în parteneriat cu shop-ul de idei condus de Naumovici a debutat pe 7 noiembrie, sub sloganul "Flanco. Mereu peste așteptări" şi se va desfășura pe TV, în mediul online, în magazine, ş.a. Aceasta face parte dintr-un plan amplu de comunicare și de poziționare a brandului Flanco pe piața autohtonă a retailului de electronice, electrocasnice și IT.

"Am învățat ce înseamnă brandul Flanco, am studiat portofoliul de clienti, am trăit experiența de cumpărare din magazin, am vorbit cu oamenii Flanco, atât la sediul central, cât și în magazine. M-am simțit bine, am întâlnit oameni amabili, sfaturi pertinente, o atmosferă plăcută. Exact aceste sentimente trebuie să fie transmise și prin comunicarea realizată de Flanco", a declarat Bogdan Naumovici cu privire la noile campanii Flanco. "Într-o piață în care ofertele, prețurile, gama de produse, numărul de magazine și răspândirea teritorială sunt cam la egalitate, experiența de cumpărare și surprizele plăcute care te așteaptă la Flanco sunt cele care pot face diferența” a adăugat şeful 23 Communication Ideas.

Echipa 23 care a lucrat la noua campanie este formată din: Bogdan Naumovici (Managing Partner), Bogdan Costin (Director de creație), Antonio Marzavan (Copywriter), Alexandru Pomană (Strategic Planner), Laurențiu Semeniuc (Strategic Planner), Raluca Borăscu (Brand Communication Manager) și Elena Livinți (Brand Communication Director).