“Ca agenţie locală, în cei 8 ani de activitate, The Practice a dovedit constant gândire creativă și strategic valoroasă, a oferit consultanță de cea mai înaltă calitate și a obținut rezultate impresionante. Suntem foarte mândri de tot ceea ce am realizat până acum. Începând de azi, ascensiunea agenției va continua în cadrul unuia dintre cele mai puternice grupuri de comunicare din lume. Acest lucru asigură acces la resurse suplimentare și instrumente valoroase, atât pentru echipa noastră cât și pentru clienții noștri, dar și la un nou nivel de competenţe.”,a declarat Oana Bulexa, Co-managing director MSLGROUP The Practice.
Integrarea The Practice în operațiunile globale ale rețelei reprezintă un nou pas în colaborarea dintre cele două entități,după ce în ianuarie 2008 agenția a devenit afiliat al MSLGROUP. Procesul de rebranding se va finaliza în următoarele 2-3 luni, cel mai târziu până la sfârşitul anului. „În ceea ce priveşte cifrele, ne dorim ca în următorii 3 ani să ne dublăm cifra de afaceri, şi ca 20% dintre clienţii noştri să fie din afară”, a completat Monica Jitariuc, Co-managing director MSLGROUP The Practice.
MSLGROUP este cea mai mare rețea de PR din regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa) și se situează între cele mai mari patru rețele din lume. Având experiență în toate domeniile de comunicare strategică– de la consumer PR la comunicare financiară, de la public affairs la managementul reputației și de la managementul situațiilor de criză la marketing experiențial și evenimente-MSLGROUP numără mai mult de 3.500 de specialiști în peste 100 de filiale,la nivel global