Agentie de publicitate unicat

A aparut ceva unic, de care piata romaneasca avea mare nevoie. Este vorba de prima agentie de publicitate on-line din tara, conceputa de CityNet si denumita GoldenClick. in spatele lui GoldenClick sta, cum ii sade bine oricarei afaceri pe web, un tanar, numit Bogdan Cirlig. Serviciul ofera toate uneltele necesare pentru efectuarea unei campanii publicitare pe web la standarde occidentale. Nu am exagera deloc cu afirmatia ca GoldenClick intrece, cu unele servicii speciale, chiar marile agentii de

A aparut ceva unic, de care piata romaneasca avea mare nevoie. Este vorba de prima agentie de publicitate on-line din tara, conceputa de CityNet si denumita GoldenClick. in spatele lui GoldenClick sta, cum ii sade bine oricarei afaceri pe web, un tanar, numit Bogdan Cirlig.
Serviciul ofera toate uneltele necesare pentru efectuarea unei campanii publicitare pe web la standarde occidentale. Nu am exagera deloc cu afirmatia ca GoldenClick intrece, cu unele servicii speciale, chiar marile agentii de publicitate on-line de prin SUA (ValueClick sau ClickAgents). Pentru inceput, GoldenClick a creat o retea de membri care afiseaza calupurile publicitare gestionate de agentie.
Prin urmare, cumparatorul de reclama va fi promovat pe toate aceste site-uri. „in toata reteaua, avem cam 15.000 de afisari zilnic si atingem jumatate de milion pe luna”, ne spune dl Cirlig. Reclama se plateste membrilor retelei in functie de rezultate, pe clic sau pe afisare, aceasta ultima metoda fiind buna pentru firmele ce nu au web-site. in plus, fata de statistica afisarilor, a clicurilor, GoldenClick furnizeaza cumparatorilor de reclama analize de marketing, managementul campaniilor, grafice cu repartizarea zilnica si orara a afisarilor si clicurilor etc. Un produs complet, destinat unei piete cu mare potential. Cu toate ca este un „nou-nascut”, GoldenClick a efectuat deja doua campanii publicitare, pentru Sprint Computers si pentru lansarea portalului Romania ByNet, campanie ce se afla in desfasurare. „Este vorba de costuri”, spune dl Carlig, si continua: „Controlul total al campaniei publicitare, costurile reduse ale reclamei on-line, precum si profitabilitatea maxima a acesteia sunt factorii ce vor dezvolta aceasta piata si la noi. Putem spune ca exista o stagnare relativa, dar cale de intoarcere nu exista”.
CityNet si-a unit eforturile cu firma AXLE in privinta marketingului, dl Radu Nicoara, director general la AXLE, fiind de aceeasi parere: „Cele mai importante momente sunt deja trecute. Ma refer la momentul in care s-a nascut GoldenClick si la momentul in care AXLE si CityNet au hotarat sa devina parteneri. Evolutia serviciului va fi surprinzatoare, la fel cum si Internetul ne uimeste pe zi ce trece”.
Am incheia cu o anecdota, povestita tot de dl Nicoara: cineva se afla intr-un avion cu Mr. Wrigley, regele cheewingum-ului si pentru ca era incepator in meserie, si-a permis sa-l intrebe despre viitorul bugetelor de reclama, iar cand a aflat estimarea, a sarit ca ars. „Mr. Wrigley – a spus curiosul – sunteti ultracunoscut, produsele dvs. sunt peste tot si nimeni nu concepe piata fara ele. De ce mai cheltuiti sumele acestea fantastice pentru reclama?” Mr. Wrigley a zambit enigmatic si l-a intrebat: „Tinere, la ce inaltime crezi ca zburam acum?” Replica a venit imediat: „12.000 de picioare”. Wrigley a privit pe hublou si a spus: „Si sugerezi sa oprim motoarele?”.
https://click.citynet.ro