Tnuva Romania a lansat prima campanie de promovare a brandului de produse lactate Tnuva si intentioneaza sa investeasca in comunicarea realizata in colaborare cu grupul McCann Erickson mai multe milioane de euro.
Fabricata integral in Romania, Tnuva este o gama de produse lactate care contine pentru inceput iaurt, sana si doua tipuri de smantana. Construirea brandului in Romania a inceput cu aproximativ un an in urma, cu ajutorul grupului McCann Erickson.
Campania lansata vineri pe piata urmareste popularizarea brandului Tnuva in randul familiilor romanesti, publicul tinta al produselor. “Vrem mai intai sa le facem cunoscut romanilor brandul Tnuva, sa le prezentam identitatea, filosofia noastra, apoi vom promova si fiecare produs”, a explicat Sagit Tzur-Lahav, VP Marketing Tnuva Romania.
Sub sloganul “Pastreaza gustul dragostei”, campania de comunicare demareaza cu prezentarea spotului “Nasterea” pe noua canale de televiziune. Spotul TV creat de echipa McCann compara sentimentul pe care il are un nou-nascut cand se afla in bratele mamei cu gustul hranitor si senzatia de bine induse de consumul de produse lactate proaspete.
Campania de brand va fi dublata si cu creatii outdoor. In plus, in retelele de retail si in alte magazine se desfasoara deja o campanie de sampling pentru produsele Tnuva. Potrivit lui Sagit Tzur-Lahav, in cateva saptamani va debuta si campania de produs care se va derula in paralel cu cea de marca.
Campania Tnuva este dezvoltata in intregime de catre companiile grupului McCann, care acopera toate disciplinele de comunicare, de la media, PR, creatie, la BTL si relatii cu consumatorii. Fondata in 2004 de Tnuva Israel, compania romaneasca Tnuva reprezinta un proiect inceput de la zero, care a constat in constructia unei fabrici de lactate la standarde europene in localitatea Popesti Leordeni si a unei ferme de vaci de lapte in Adunatii Copaceni. Investitia a fost estimata la 55 de milioane de euro.
Sursa: Capital