Agenţia de publicitate Headvertising a cucerit Marele Premiu la Gala Effie 2007 pentru campania „Mic, dar îndemânatic“ pentru Gazeta Sporturilor. Agenţia condusă de Şerban Alexandrescu a fost şi cea mai premiată, fiind recompensată cu alte două trofee de aur şi două de bronz. Lista câştigătorilor arată că nu trebuie să fii o agenţie cu zeci de angajaţi şi cifră de afaceri mare ca să faci campanii eficiente. Dovadă sunt cele câteva agenţii mici, precum
Agenţia de publicitate Headvertising a cucerit Marele Premiu la Gala Effie 2007 pentru campania „Mic, dar îndemânatic“ pentru Gazeta Sporturilor. Agenţia condusă de Şerban Alexandrescu a fost şi cea mai premiată, fiind recompensată cu alte două trofee de aur şi două de bronz.
Lista câştigătorilor arată că nu trebuie să fii o agenţie cu zeci de angajaţi şi cifră de afaceri mare ca să faci campanii eficiente. Dovadă sunt cele câteva agenţii mici, precum Next şi Cap, Punct Advertising, Sister, Propaganda, Odyssey sau Engins, autoare ale unor campanii care au generat creşteri spectaculoase ale performanţelor de business ale clienţilor. Next şi Cap au câştigat cu toate cele trei campanii pe care le-au înscris. De asemenea, agenţiile Punct, Sister şi Engins au primit câte un trofeu, fiecare dintre ele înscriind câte o singură campanie. Headvertising (cinci trofee) a fost urmată de Leo Burnett&Target, McCann Erickson şi GMP (toate cu câte patru trofee). Agenţia Leo Burnett& Target a primit trei statuete de aur şi una de bronz, în timp ce rivalul tradiţional, McCann Erickson, trei de argint şi un bronz.
La ediţia de anul acesta au fost înscrise 71 de lucrări din partea a 26 de agenţii, fiind premiate doar 37 de campanii.