Rețeaua Agricola Bacău va crește în această perioadă de la 43 de magazine în prezent, la 170 de magazine. Investiția medie în remodelarea magazinelor existente este estimată la 15.000 de euro per magazine, fără echipamentele frigorifice folosite pentru expunerea produselor.
"Extinderea rețelei proprii de magazine reprezintă o direcție strategică potrivită pentru susținerea planurilor noastre de dezvoltare. Este o bună sursă de cash, dar și un important vector de imagine pentru comunicarea valorilor companiei și a brandului", a declarat Grigore Horoi, președintele Agricola Bacău.
Noul concept de magazine este cel de "casă în casă" și a fost elaborat împreună cu firma Ideasie din Franța. Acest concept a presupus ca în spațiile mai generoase să fie construită o “căsuță Agricola”, unde sunt prezentate categoriile de produse din carne, dar și produse complementare care opt intra în oferte. Noul tip de magazine alocă și un spațiu produselor românești, numit "foarte românesc", unde vor fi promovate produsele tradiționale ale unor producători locali mici și spațiu pentru produse calde.
"Avem ferme proprii, producem carne proaspătă, de bună calitate, care ajunge rapid în rețeua proprie de magazine. De aceea, am trecut la o restructurare a portofoliului de produse, din care am exclus în primul rând produsele industriale (detergenți, produse de igienă personală) și am pătrat produsele de bază (ulei, zahăr, făină, mălai, pâine), fructe proaspete și răcoritoare", a spus Irina Comănescu, directorul rețelei de magazine Agricola Bacău.
Potrivit președintelui Agricola Bacău, toate aceste demersuri au ca scop final creșterea vânzărilor. Dacă în 2010, cifra de afaceri obținută pe segmental rețelei proprii de magazine a avut o pondere de 11% în cifra de afaceri a companiei Agricola Internațional, obiectivul este ca in 2013, această pondere să ajungă la 30%.
Agricola Bacău este unul dintre cei mai mari producători de carne de pui din România și principalul exportator la această categorie. În 2010, Agricola Bacău deținea 14% din piața cărnii de pui și este lider pe piața de semipreparate și produse de tip ready-meal, cu 19%. Compania a dublat anul acesta ponderea cărnii de pui exportate în țări precum Italia, Germania și Franța, de la 11% în 2010, la 22% anul acesta.
În iulie 2010, Agricola Bacău a lansat "Puiul fericit", crescut în ferme mici, hrănit după o rețetă cu 80% porumb și scos în aer liber. Anul acesta, compania a investit 3,5 milioane de euro pentru schimbarea cuștilor în care stau găinile cu unele mai spațioase, pentru a obține acrne de o mai bună caliatate. Totalul investițiilor bugetate pentru 2011 este de 7 milioane de euro, a mai spus Grigore Horoi.
Din grupul Agricola Bacău fac parte: Agricola Internațional, Europrod, Avicola Lumina, Constanța, Aicbac, Comcereal, Suinprod, agriconstruct și GA Nutriție Animală.
Agricola Bacău va investi 3 milioane de euro pentru deschiderea de noi magazine
25 octombrie 2011, 13:30
Ultima modificare în 25 octombrie 2011, 16:30
Agricola Bacău, unul dintre cei mai mari producători de carne de pui din românia și principalul exportator la această categorie, va investi 3 milioane de euro în următorii doi ani, pentru extinderea rețelelei proprii de magazine la nivel național.
Etichete: agricola bacau,
carne pui,
export,
investitii,
magazine
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Scăparea companiilor de stat supra-îndatorate stă în insolvenţă
- Ahmed Hassan este noul managing partner al Deloitte Balcani
- Producătorul de software TotalSoft estimează o cifră de afaceri de 25 de milioane de euro în 2011
- Sarkozy către Cameron: Taci din gură!
- Huawei va investi, în România, circa 200 de milioane de euro
- Descoperire: Rețeaua care stăpânește lumea
- (P) Conceptul de epurare biologica
- Red Market se transformă în Mega Image
- Consultațiile de second opinion: neîncredere sau normalitate
- Lukoil are pregătit 1,5 miliarde de dolari pentru exploatarea din Marea Neagră