Agricola Bacău lansează în premieră o formulă inedită de prezentare a unui produs pe piaţa românească de carne de pui, incluzând într-un singur pachet un pui cu patru pulpe. Puiul familist este unic tocmai prin noutatea conceptului, oferind în acelaşi pachet pe lângă puiul grill încă două pulpe, fiind conceput special pentru nevoile unei familii cu doi copii. Statisticile înregistrate după anul 1990, indică mărimea medie a unei gospodării din România la 3,07 membri iar 35
Agricola Bacău lansează în premieră o formulă inedită de prezentare a unui produs pe piaţa românească de carne de pui, incluzând într-un singur pachet un pui cu patru pulpe.
Puiul familist este unic tocmai prin noutatea conceptului, oferind în acelaşi pachet pe lângă puiul grill încă două pulpe, fiind conceput special pentru nevoile unei familii cu doi copii. Statisticile înregistrate după anul 1990, indică mărimea medie a unei gospodării din România la 3,07 membri iar 35,2% din totalul familiilor au doi copii.
Noua ofertă de la Agricola Bacău vine în condiţiile unei creşteri susţinute a pieţei de carne de pasăre, orientarea consumului fiind spre o alternativă mai sănătoasă şi mai accesibilă ca preţ decât alte tipuri de carne. Uniunea Crescătorilor de Păsări din România arată că fiecare român consumă anual aproximativ 21 de kilograme de carne de pasăre, în vreme ce consumul mediu în ţările din Uniunea Europeană depăşeşte cu puţin 23 kg anual. Tendinţele arată o creştere a consumului mediu european la 24,5 kg anual până în 2014.
Cu Puiul familist, Agricola Bacău îşi diversifică oferta de carne de pasăre. Unul dintre obiectivele companiei este atingerea ponderii de 70% carne refrigerată în totalul vânzărilor de carne de pui, în 2010.
„Agricola Bacău a lansat în ultimul timp formule inovatoare şi sofisticate de prezentare a produselor bazate pe un studiu atent al nevoilor şi obiceiurilor celor care ne cumpără. Puiul familist este cel mai nou rezultat al acestei preocupări constante pentru consumatorii noştri şi al strategiei de dezvoltare şi diversificare a ofertei noastre în calitate de lider al pieţei româneşti de carne de pui.” declară dl. Grigore Horoi, preşedintele Grupului de firme Agricola Bacău.
Puiul familist, cu două pulpe pentru părinţi şi două pentru copii, de la Agricola Bacău este deja prezent în oferta reţelelor de tip hiper şi supermarket, cash&carry şi discounter şi are un preţ mediu de 9,99 lei pe kilogram.