Grupul a raportat un indice de profit EBITDA (n.r. – înainte de plata taxelor) de peste 44 milioane de lei, cu 40% mai mare decât în anul precedent.
"Ne-am bazat, şi în 2011, pe cei doi piloni ai activităţii noastre, comerţul de cereale şi oleginoase, precum şi pe distribuţia & vânzarea de seminţe certificate, îngrăşăminte, pesticide. Pentru a continua strategia de dezvoltare am lansat, la sfârşitul lui 2010 două noi linii de business, comerţul cu animale vii şi carne şi serviciile de furnizare a motorinei care sunt foarte apreciate de fermieri. Acestea două din urmă au ajuns să reprezinte, împreună, mai mult de 10% din cifra de afaceri" a declarat Robert Arsene, director general executiv al grupului Agricover.
Comerţul cu cereale şi oleaginoase reprezintă peste 55% din totalul cifrei de afaceri a grupului, cu o creştere de 20% a cantităţilor vândute în 2011 faţă de anul anterior. Distribuţia & vânzarea de seminţe certificate, îngrăşăminte, pesticide, motorină a avut venituri cu 50% mai mari decât în 2010. Obiectivul de creştere pentru 2012 este de 29% pentru grupul Agricover.