Schimbare semnificativă pentru românii cu card la bancă. Reprezentanții Raiffeisen Bank au explicat că noua funcționalitate vine în sprijinul clienților aflați în astfel de situații, oferind o metodă rapidă și accesibilă de rezolvare a problemei.
Clienții care rămân fără card nu trebuie să fie îngrijorați
Mesajul transmis de bancă subliniază că pierderea cardului nu mai trebuie să fie un motiv de stres, datorită opțiunii de gestionare digitală a acestui incident.
„Ți-ai pierdut cardul? Nu e panică. Se mai întâmplă, dar nu-ți face griji! Din fericire, la Raiffeisen Bank poți să blochezi cardul pierdut și să soliciți unul nou, direct din aplicația Smart Mobile”, este mesajul transmis de Raiffeisen Bank.
Pe lângă această inovație, banca a lansat și asigurarea anuală de călătorie „Around the World”, disponibilă exclusiv prin aplicația Smart Mobile.
Aceasta este destinată persoanelor care călătoresc frecvent, fie pentru vacanțe, fie pentru afaceri.
Asigurarea acoperă toate călătoriile dintr-un an și poate fi extinsă pentru a include activități speciale
Asigurarea acoperă toate călătoriile dintr-un an și poate fi extinsă pentru a include activități speciale, precum sporturi extreme, riscuri de accidente, deces sau invaliditate totală permanentă.
Printre beneficiile principale ale acestor noi servicii se numără:
- Blocarea rapidă a cardului pierdut și emiterea unuia nou, în doar câteva minute;
- Eliminarea deplasărilor la bancă pentru rezolvarea acestor situații;
- Acoperirea extinsă a riscurilor asociate călătoriilor anuale prin asigurarea „Around the World”.
Raiffeisen Bank își reafirmă astfel angajamentul de a oferi clienților soluții moderne și eficiente, adaptate unui stil de viață dinamic
Raiffeisen Bank a oferit mai multe sfaturi pentru clienți
Raiffeisen Bank a oferit mai multe sfaturi pentru clienți. Pentru a folosi cardul pentru a te asigura că datele personale și de acces sunt în siguranță, este important să urmezi câteva recomandări de utilizare:
- Evită să ții cardul aproape de surse magnetice puternice sau în vecinătatea imediată a telefonului, deoarece acesta s-ar putea deteriora;
- Evită să ții cardul aproape de surse de căldură puternice sau la soare. Fiind din plastic, se poate deforma;
- Nu pune cardul pe suportul magnetic aflat de obicei lângă casele de marcat din magazinele de îmbrăcăminte (utilizat pentru scoaterea alarmelor de îmbrăcăminte);
- În momentul în care plătești cu un card, urmărește modul în care este utilizat de angajat și cum este trecut doar prin dispozitivul POS aflat la vedere. Atunci când te afli la restaurant (în special când călătorești), este de preferat să menționezi că vei plăti cu cardul și să îl înmânezi pentru efectuarea plații doar atunci când este adus dispozitivul POS mobil. În cazul în care nu este disponibil, urmărește modul în care este utilizat cardul.