Banca Transilvania anunță actualizarea aplicațiilor, pe final de 2023
Banca Transilvania își va actualiza aplicațiile pe finalul acestui an. Drept urmare, aplicațiile BT nu vor fi disponibile într-o anumită perioadă.
Reprezentanții Băncii Transilvania au emis un anunț cu privire la programarea acestor actualizări. Clienții băncii nu vor mai putea folosi aplicațiile în intervalul cuprins între 30 decembrie, de la ora 16:00, până pe 2 ianuarie, la ora 12:00.
Cu toate acestea, cardurile vor rămâne funcționale, iar retragerile de numerar vor fi posibile. De asemenea, utilizatorii vor putea efectua plăți la comercianți folosind serviciul BT Pay în această perioadă.
„Nu vor funcționa transferurile între conturile proprii/alte conturi, schimbul valutar și constituirea/desființarea de depozite, în nicio aplicație: BT Pay, BT24, NeoBT și BT Go, dar se vor putea face plăți la comercianți și retrageri numerar cu cardurile fizice, iar cu BT Pay se vor putea face în continuare plăţi la comercianţi”, a transmis Banca Transilvania.
Un comunicat de presă al băncii anunță că, în această perioadă, instituția financiară își actualizează sistemele informatice în scopul perfecționării serviciilor.
Sfaturi pentru clienții BT în perioada actualizărilor
BT își îndeamnă utilizatorii să verifice disponibilitatea fondurilor în conturile asociate cardurilor lor, evitând astfel eventuale inconveniente în procesul de achiziții pe durata menționată.
În această perioadă, utilizatorilor nu le va fi permis să efectueze transferuri de fonduri (nici către conturile sau cardurile proprii). În plus, clienții băncii nu vor putea să anuleze depozite. Nu vor putea nici să efectueze schimburi valutare, prin niciun canal disponibil anterior.
Cardurile și platforma BT Pay vor continua să funcționeze. Ele vor fi disponibile pentru achiziții atât în mediul fizic, cât și în online (prin intermediul cardurilor fizice și BT Pay). De asemenea, utilizatorii vor putea efectua retrageri de numerar de la bancomate folosind cardurile fizice.
Aplicația BT Pay va oferi utilizatorilor posibilitatea de a efectua plăți la comercianți și online. Va permite și verificarea tranzacțiilor, precum și gestionarea setărilor cardurilor. Inclusiv stabilirea limitelor de tranzacționare și blocarea/deblocarea cardurilor.
Banca Transilvania aduce la cunoștință că filialele situate în centrele comerciale sunt deschise. Ele vor fi disponibile pentru a furniza clienților consultații și pentru a primi solicitări offline. Unitățile din mall-uri vor funcționa conform programului următor: între 12.00 și 18.00 în zilele de 30 decembrie și 2 ianuarie, precum și între 12.00 și 16.00 în ziua de 31 decembrie.
Tot în cursul zilei de vineri, 29 decembrie, câteva sucursale vor opera cu un program extins, până la ora 19.00. Astfel, se va oferi clienților posibilitatea să depună numerar la terminale.