CEC Bank introduce noi funcționalități în aplicația mobilă

CEC Bank a anunțat implementarea unor noi funcționalități în aplicația sa mobilă, menite să îmbunătățească experiența utilizatorilor. Aceste actualizări vizează toți clienții băncii care folosesc serviciile digitale oferite de instituție.

Una dintre principalele noutăți introduse de CEC Bank este posibilitatea utilizatorilor de a-și personaliza profilul prin adăugarea unei fotografii. Clienții pot accesa secțiunea „Mai multe” sau „Setări utilizator” și selecta opțiunea „Fotografie de profil” pentru a-și configura contul.

„Adăugând o fotografie de profil, utilizatorii pot avea o conexiune mai personală cu contul lor din CEC app”, a declarat un reprezentant al băncii.

Serviciul RoPay oferă transferuri rapide și sigure

În plus, CEC Bank le reamintește clienților de serviciul RoPay, care permite transferuri bancare rapide și sigure, disponibile 24/7. Cu ajutorul RoPay, utilizatorii pot efectua plăți instantanee inclusiv către conturi de la alte bănci.

Procesul este simplificat și se realizează prin scanarea unui cod QR generat de beneficiar, unde suma de transferat apare automat.

card, telefon mobil, smartphone
SURSA FOTO: Dreamstime

Avertisment pentru clienții băncii

Recent, CEC Bank a emis un avertisment pentru clienții săi, sfătuindu-i să fie atenți la apeluri și să nu ofere informații personale nimănui. Într-o eră digitală, datele personale și bancare sunt foarte valoroase, așa că banca recomandă ca aceste informații să nu fie transmise prin telefon, e-mail sau alte canale nesigure.

Acest avertisment vine după ce mulți clienți au fost victime ale unor fraude care le-au compromis datele și, în multe cazuri, le-au golit conturile bancare.

CEC Bank le sugerează clienților să verifice întotdeauna autenticitatea apelurilor și mesajelor primite și le oferă suport în cazul în care au nelămuriri sau suspiciuni. De asemenea, banca recomandă să nu împărtășești informații personale prin canale nesigure și să fii vigilent în fața ofertelor prea atractive. În cazul în care ai îndoieli, este bine să contactezi banca pentru a verifica veridicitatea lor.

Este important ca toți clienții să fie atenți, având în vedere că atacurile de tip phishing sunt din ce în ce mai sofisticate.