O nouă funcționalitate pentru clienții ING Bank. Aceștia au acum posibilitatea să blocheze anumite tipuri de tranzacții cu cardul din aplicația Home’Bank. Despre ce este vorba mai exact?
Funcționalitate nouă pentru clienții ING Bank
O nouă funcționalitate pentru clienții ING Bank în platforma Home’Bank. Intitulată „Permisiuni”, le permite clienților să blocheze anumite tipuri de tranzacții cu cardul, pe care nu le folosesc, pentru a-și proteja mai bine conturile împotriva fraudelor.
Noua secțiune „Permisiuni” din Home’Bank oferă clienților ING posibilitatea de a dezactiva complet diverse tipuri de tranzacții cu cardul, incluzând:
- Retragerea de numerar de la bancomat
- Plățile pe internet
- Plățile la POS
- Tranzacțiile cu criptomonede
- Tranzacțiile în afara Spațiului Economic European
- Plățile de tip „jocuri de noroc”
Scopul principal al acestei funcționalități este de a diminua riscurile de fraudă și de a oferi clienților un strat suplimentar de siguranță pentru conturile lor bancare.
„Cu secțiunea Permisiuni, am creat un strat suplimentar de siguranță pe care clienții îl pot folosi proactiv pentru cardurile lor. Tot ce trebuie să facă este să intre în Home’Bank și să își dezactiveze singuri acele tipuri de tranzacții cu potențial de risc, pe care știu că nu obișnuiesc să le facă”, a declarat Alexandra Toabeș, Customer Journey Expert, divizia Carduri, în cadrul ING Bank România.
Clienții pot accesa și configura aceste permisiuni în Home’Bank, în secțiunea Produse și Servicii-> Cardurile ING-> Selectează cardul dorit-> Limite și Permisiuni Card, precum și din meniul Mai multe-> Servicii și setări -> Limite și permisiuni card.
Dacă un client nu dorește să cumpere criptomonede cu cardul ING, poate activa filtrul care blochează automat toate plățile către comercianții de criptomonede.
Folosiți un card virtual dacă faceți des plăți pe internet
Pentru cei care fac des plăți pe internet, ING recomandă utilizarea unui card virtual special atașat unui cont secundar. În acest fel, pot muta doar suma necesară pentru cumpărături în contul secundar, menținând tranzacțiile online blocate pe contul principal.
Fraudatorii adesea direcționează fondurile victimelor către portofele electronice de criptomonede sau comercianți din afara Uniunii Europene, unde reglementările sunt mai permisive, pentru a reduce șansele de recuperare a banilor. Prin utilizarea funcției „Permisiuni”, clienții pot bloca astfel de tranzacții, reducând riscul de fraudă.
Dacă se răzgândesc, operațiunile blocate pot fi pot reactivate la fel de simplu și rapid, tot din Home’Bank.
„Pentru un plus de siguranță, pentru că e sezonul vacanțelor, să folosească un card virtual, pentru că indiferent ce s-ar întâmpla, un fraudator nu va putea niciodată să cheltuiască mai mult decât găsesc în contul secundar”, a declarat Raluca Voicu, Manager Issuer and Acquirer Fraud Investigations, în cadrul ING Bank România.