Compania UBER tocmai și-a anunțat clienții că va taxa atât întârzierea clienților la întâlnirea cu șoferii săi cât și anularea călătoriei.
Într-un mesaj trimis clienților prin aplicația proprie, UBER a anunțat că introduce o taxă pentru timpul de așteptare al șoferilor. „Introducem taxarea timpului de așteptare, o sumă calculată per minut care începe la două minute după ce șoferul sosește la punctul de întâlnire”, se menționează în informarea UBER.
„De asemenea, timpul permis pentru anularea gratuită a călătoriei scade la două minute. Dacă anulați călătoria după cele două minute veți trebui să plătiți o taxă de anulare”, completează UBER.
Ambele măsuri intră în vigoare „în această săptămână”.
Deocamdată, pe site-ul UBER în limba română este menționat doar că „în cazul în care anularea cursei are loc la mai mult de 5 minute de când a fost comandată se va aplica o taxă de anulare; aceasta taxă de anulare se va aplica și în situatia în care șoferul partener ajunge la locația de preluare și așteaptă mai mult de 5 minute înainte de a anula”.